Palaneen käryä sairaslomalaiselta.. Että ottaa päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeba

Vieras
Ajattelin tossa polttaa pari maitopurkkia ja muutaman laskun siina samalla.. Kun sitä takkaa ei ole käytetty hetkeen, niin totta kai meillä on kämppä täys savusta.. Ja mihin kellon aikaanko? No tietty just sillon kun työkaverit on matkalla duuniin tästä ohi..

Että liikkuuko nyt töissä huhu että mä vaan vietän mukavaa kesäpäivää pihalla, kun muksu on muka sairaana.. V.ittu sentään.. Muutenkin on p.aska olo ja syyllisyys tästä sairaslomasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Siis mie en nyt tajunnu... eikö muka sairaana ollessa saa mökkiä lämmittää ja miten se sairas lapsi liittyy asiaan :o

Sori sekava viesti.

Eli oltiin sairaan lapsen kanssa pihalla savua karussa (joka siis tuli takasta sisälle, eikä piippua pitkin ulos) kun työkavereita lappaa solkenaan ohi.. Niin nyt siellä takuu varmasti juorutaan kuinka mukavilla kelellä sattuikin "muka" sairasloma.

Alkuperäinen kirjoittaja jeba:
Siis mie en nyt tajunnu... eikö muka sairaana ollessa saa mökkiä lämmittää ja miten se sairas lapsi liittyy asiaan :o

Sori sekava viesti.

Eli oltiin sairaan lapsen kanssa pihalla savua karussa (joka siis tuli takasta sisälle, eikä piippua pitkin ulos) kun työkavereita lappaa solkenaan ohi.. Niin nyt siellä takuu varmasti juorutaan kuinka mukavilla kelellä sattuikin "muka" sairasloma.

No en usko, että juoruavat. Ihan asiasta olet sairaslomalla, eikä se kuulu työkavereille, mitä teet pihalla.Toisaalta, jos niikseen ovat, saavat juorunaihetta mistä vaan...mutta älä ota sinä siitä ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lämpimällä ilmalla ei kannata sytyttää takkaa.Se ei vedä, on nääs joku ilmanpainejuttu. Ja kyllä sairaslomalla saa pihalla olla.

Tuo savutus johtui siitä ettei me olla käytetty takkaa pariin kuukauteen, joten eihän se vedä kun hormi on kylmä.. Olis mun se pitänyt tietää..

Ja mitä tuohon saikkariin tulee, se juorumylläkkä on melkoinen. Varma tieto. Tiedän itse ettei tuossa nyt mitään sen ihmeellisempää tapahtunut, ottaa päähän vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tytönjapojanmamma:

Sori sekava viesti.

No en usko, että juoruavat. Ihan asiasta olet sairaslomalla, eikä se kuulu työkavereille, mitä teet pihalla.Toisaalta, jos niikseen ovat, saavat juorunaihetta mistä vaan...mutta älä ota sinä siitä ongelmaa.

Kiitos kannustuksesta, näinhän sen pitäisikin olla.. Oon vaan tällanen älytön stressi-erkki.

SIIS ethän SINÄ ole sairauslomalla vaan tilapäisellä hoitovapaalla, jos olet sairasta lasta hoitamassa kotona!
Lakikin sen oikeuden sinulle suo, älä turhaa stressaa!
Työntekijällä on oikeus hoitaa kerrallaan enintään neljä työpäivää alle 10-vuotiasta, äkillisesti sairastunutta samassa taloudessa asuvaa lasta (tilapäinen hoitovapaa).

Alkuperäinen kirjoittaja tilapäinen hoitovapaa:
SIIS ethän SINÄ ole sairauslomalla vaan tilapäisellä hoitovapaalla, jos olet sairasta lasta hoitamassa kotona!
Työntekijällä on oikeus hoitaa kerrallaan enintään neljä työpäivää alle 10-vuotiasta, äkillisesti sairastunutta samassa taloudessa asuvaa lasta (tilapäinen hoitovapaa).

Niin, kyllä mä tiedän sen. Mutten kestä sitä perättömien juorujen levittämistä..

Alkuperäinen kirjoittaja tilapäinen hoitovapaa:

Niin, kyllä mä tiedän sen. Mutten kestä sitä perättömien juorujen levittämistä..

no miksi puhut niinkuin ITSE olisit sairaana. Saahan sitä nyt hitto pihalla olla kesällä vaikka olisi sairaskin. Jos vaikka olis lapsella joku rokko, niin eihän hän petipotilas olisi.
Taidat itse leipoa kärpäsestä härkäsen, relaa vähän.

Yhteistyössä