Paljastuksia ja suoraa hehkutusta..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Minulla on melkoisen vilkas mielikuvitus, mutta edes itse en osannut kuvitella miltä tuntuu olla sairas ja lähes toimintakyvytön fyysisesti, ennen kuin sen pari kertaa koin. Enkä vieläkään halua ajatella, että olisin 24-vuotiaana kroonisesti sairas. Mutta se on hyvä sairautta vastaan taistellessa, asenne!

Ja se, miten rankalta se tuntuu. Miltä sellainen mahtaakaan tuntua puolisosta, jonka kumppani sen kohtaa? Hänellä ei voi olla sitä käsitystä siitä, miltä se tuntuu.. sitä ei voi sanoin kuvailla.. mistä löytää se ymmärrys siihen kaikkeen..? Kaiken sen jälkeen, miten romuna olen fyysisesti ollut, mun ei ainakaan tarvitse miettiä, mahtaako mieheni minua rakastaa. Moni mies olisi ihan varmasti lähtenyt jo kävelemään tai vähintäänkin alkanut siirtyä kauemmas läheltä. Ja tulihan siinä jossain kohtaa etäisempi vaihe. Mutta tänä päivänä minulla on mies, joka päivittäin halailee ja josta näkee, että nauttii olostaan kanssani.

Ja huoltajuusriita oikeudessa. Moni ei voi kuvitellakaan, miten synkkää aikaa se on ollut. Ja ehkä vasta joskus 20 vuoden päästä uskallan kertoa kenellekään ääneen, mitä kaikkea sen aikana on ajatellut. Niin kamalaa aikaa se oli ja niin synkältä kaikki tuntui. Ja kyllä puoliso senkin näki. Oli havahduttavaa, kun hän joskus totesi minulle, että ei ole koskaan nähnyt kenenkään olevan niin rikki. Ja niihin aikoihin itkin lähes enemmän kuin koko elämäni aikana..

Kaiken sen jälkeen, mitä minun ja miehen ensimmäiseen yhteiseen vuoteen on mahtunut, voin ihan hyvillä mielin todeta että nyt nautin tästä kaikesta ja tulevaisuus ei voi ainakaan pahemmalta näyttää :)

Huolimatta siitä, että vieläkin jotkut jaksavat netissä kettuilla kaikesta mahdollisesta. Se on heidän oma ongelmansa, jos pitää pahaa oloaan muihin purkaa :flower:

Mutta sillon kun on ollut ns.pohjalla niin sieltä on suunta vain ylöspäin! :hug: Tiedän sen itse kokeneena. Hienoa että teillä elämä menee oikeaan suuntaan ja rakastatte toisianne ja uskotte tulevaisuuteen yhdessä =) Kaikkea hyvää teidän elämään, varmasti olette sen ansainneet =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se riita nyt ohi? Joskus luin sitä blogia ja aika kettumaiselta se sun exäs vaikuttaa, oon miettiny joskus, että mitenhän siinä on käyny :)

Käräjäoikeus ohi, päätös tullut ja ex ei ainakaan sanojensa mukaan olisi hoviin lähtenyt, se varmistuu lähipäivinä vielä asianajajan kautta. En tosin enää mistään yllättyisi mitä se keksii, mutta tuo yksi päätös oikeudelta on jo tuonut siihen luottamuksen, että ainakaan minun ei tarvitse pelätä oikeuden ratkaisuja, kun ex on jo osoittanut sen, millainen hän itse on..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Onko se riita nyt ohi? Joskus luin sitä blogia ja aika kettumaiselta se sun exäs vaikuttaa, oon miettiny joskus, että mitenhän siinä on käyny :)

Käräjäoikeus ohi, päätös tullut ja ex ei ainakaan sanojensa mukaan olisi hoviin lähtenyt, se varmistuu lähipäivinä vielä asianajajan kautta. En tosin enää mistään yllättyisi mitä se keksii, mutta tuo yksi päätös oikeudelta on jo tuonut siihen luottamuksen, että ainakaan minun ei tarvitse pelätä oikeuden ratkaisuja, kun ex on jo osoittanut sen, millainen hän itse on..

Eli saitko yksinhuoltajuuden?

Yhteishuoltajuus edelleenkin, mutta eipä tuo käytännön elämässä juuri mihinkään onneksi vaikuta. Sain kuitenkin rajoitetun oikeuden terveydenhuoltoon, eli minä päätän lapsen terveydenhuollollisista asioista. Päätöksessä luki, että käytännöllisintä eriävien näkemysten vuoksi, että se päättää, jonka luona lapsi asuu. Exhän oli tästä asiasta mm. väittänyt, että minä olen muka kieltänyt viemästä lasta lääkäriin tämän sairastuessa ja kieltänyt antamasta lääkkeitä, jos lääkäri niitä määrää :headwall: nimim. lähihoitaja, joka itse päivittäin syö lääkkeitä omaan sairauteensa

Eiku luinkin sun blogista, miten kävi :) Toivotaan, ettei se exäs nyt häiriköis teidän elämää enempää.

Ihan eniten toivon, että hän kohtelisi tytärtään hyvin, huolimatta siitä kuinka paljon ikinä haluaakaan minua inhota vain sen takia, että jätin hänet. Ainakin nykyään tyttö lähtee ihan mielellään isänsä luokse, joten kaikki ilmeisesti ok :)

Yhteistyössä