Paljastus median äärimmäisen härskistä toimintatavasta Usassa – megauutisia kätkenyt CNN toimi vaalien alla kuin Bidenin kampanjaorganisaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Usan kansa on valitellut, että eivät oikein ole perillä asioista kun katselevat valtamedian uutisia...

Valtamedian kuuluisi uutisoida neutraalisti ja mahdollisimman puolueettomasti tärkeistä asioista, jos se meinaa pärjätä.
Noh, eipä ole pärjännyt - ”vastamedioita” kasvaa kuin sieniä sateella koska niille on kova kysyntä. Ihmiset haluavat tietää totuuden. Vastamediat paljastavat usein korruptiota jota valtamedialla ei ole mahd. halua uutisoida, koska ovat puolueellisia.

Nyt valtamedia Usassa on menettänyt kansan luottamuksen ja se on sille ihan oikein!

Suomessakin on kyseenalaistettu monesti valtamedian puolueellisuus.
On myös räikeitä esimerkkejä siitä, miten media vaiennetaan aina tarvittaessa: mm. Sipiläkeissi.
"Usan kansa" valitellut.... okei. Eivät ole perillä, vai ei totuus miellytä?

Vastamediat on sitten kauheen puolueettomia, vai ne kertoo "totuutta" mihin halutaan uskoa?

Suomalaisessa esimerkissä tämä klassinen, että ruokasoodalla voi parantaa syöpää, on oikein hyvä vaihtoehto, tai vastamediauutinen, jota kannattaa kuunnella ja tekee julkaisijasta jollain tapaa luotettavan.. vai onko se luotettava vain joissain muissa asioissa sitten, vai kuinka?

"Usan kansa" valitellut.... okei. Eivät ole perillä, vai ei totuus miellytä?

Vastamediat on sitten kauheen puolueettomia, vai ne kertoo "totuutta" mihin halutaan uskoa?

Suomalaisessa esimerkissä tämä klassinen, että ruokasoodalla voi parantaa syöpää, on oikein hyvä vaihtoehto, tai vastamediauutinen, jota kannattaa kuunnella ja tekee julkaisijasta jollain tapaa luotettavan.. vai onko se luotettava vain joissain muissa asioissa sitten, vai kuinka?
No varmaan samantyylisesti kuin me emme ole olleet aikoinaan tietoisia Ruotsin maahanmuutosta johtuvista ongelmista, koska se olisi saanut suomalaiset miettimään, että mitäpä jos meillekin koituu maahanmuutosta ongelmia.
Maria Petterson kävi Ruotsissa ja totesi kaiken olevan hyvin ja se oli sitten fakta ja ainoa totuus. Multikulttuuriunelmaa lyötiin meille väkisin läpi, mutta ihmiset eivät ole tyhmiä. He osaavat seurata muitakin medioita kuin Suomen valtamediaa.:sneaky: Ei mennyt läpi - ei.

Edelleen muuten wikipediakin levittää Ruotsista naurettavan valheellista tietoa:

”Jussi Korhonen on kirjoittanut Seura-lehdelle ”Isän pikajuna” -blogissaan, että on ”sitkeästi leviävä tarina”, että Ruotsiin olisi maahanmuuton seurauksena syntynyt rikollisten hallitsemia alueita, jonne poliisi ei joko uskalla tai halua mennä. Hänen mukaansa no go -alueet ovat disinformaatiota ja kansainvälisesti muukalaisvastaisessa propagandassa käytetty esimerkki maahanmuuton seurauksista.[4]

Vastamedia kertoo sen puuttuvan osan.
Eli henkilö joka seuraa valtamediaa joutuu mitä ilmeisimmin katsomaan myös vastamedian uutiset, jotta pysyy kärryillä asioista.

No varmaan samantyylisesti kuin me emme ole olleet aikoinaan tietoisia Ruotsin maahanmuutosta johtuvista ongelmista, koska se olisi saanut suomalaiset miettimään, että mitäpä jos meillekin koituu maahanmuutosta ongelmia.
Maria Petterson kävi Ruotsissa ja totesi kaiken olevan hyvin ja se oli sitten fakta ja ainoa totuus. Multikulttuuriunelmaa lyötiin meille väkisin läpi, mutta ihmiset eivät ole tyhmiä. He osaavat seurata muitakin medioita kuin Suomen valtamediaa. Ei mennyt läpi - ei.

Edelleen muuten wikipediakin levittää Ruotsista naurettavan valheellista tietoa:

”Jussi Korhonen on kirjoittanut Seura-lehdelle ”Isän pikajuna” -blogissaan, että on ”sitkeästi leviävä tarina”, että Ruotsiin olisi maahanmuuton seurauksena syntynyt rikollisten hallitsemia alueita, jonne poliisi ei joko uskalla tai halua mennä. Hänen mukaansa no go -alueet ovat disinformaatiota ja kansainvälisesti muukalaisvastaisessa propagandassa käytetty esimerkki maahanmuuton seurauksista.[4]

Vastamedia kertoo sen puuttuvan osan.
Eli henkilö joka seuraa valtamediaa joutuu mitä ilmeisimmin katsomaan myös vastamedian uutiset, jotta pysyy kärryillä asioista.
Ai emmekö ole olleet tietoisia? Onhan Turun Sanomissakin ollut juttua siitä, miten ruotsalainen poliisi ihmettelee, että varissuolle mennään ilman suojavarusteita.
Ehkä et vain ole lukenut uutisia, vaan ainoastaan vain uskot, että näin on, koska sitä sulle hoetaan, toisin sanoen sinua on aivopesty, ja sen takia kuvittelet, että asiat on niin, kuin sanot niiden olevan. Luulet, että on olemassa jokin suuri aivopesty ryhmä, ja koska haluat olla heitä fiksumpi, uskot sitten sitä toista ryhmää, mutta et huomaa, että nehän tekee ihan samaa.

Eli sinun mielestä, jos wikipediassa sanotaan, että Jussi Korhonen on sanonut niinkin luotettavalle medialle, kuin SEURALEHDELLE jotain, niin kaikki uskovat sitten Jussi Korhosta, ainakaan, jos ei vastamediaa olisi.

Mutta kyllähän sinun logiikallasi siitä pitää uutisoida, jos Jussi Korhonen nyt on mennyt jotain sanomaan.

Faktantarkastuksen jonkin "luotettavan median" kautta, joka selittelee kaikki puheet parhain päin? Mites ne herran itsensä kirjoittamat twiitit, onko nekin valemediaa?
Jos tarkkaan seuraisit keskustelua olisit huomannut tämän:
Mutta yleensä kuka tahansa voi tarkastaa niistä alkuperäisistä nauhoista, että mitä on sanottu tai tehty. Nykyaikana kun kaikki kuvataan, niin ei tarvitse luottaa toimittajan valheisiin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ai emmekö ole olleet tietoisia? Onhan Turun Sanomissakin ollut juttua siitä, miten ruotsalainen poliisi ihmettelee, että varissuolle mennään ilman suojavarusteita.
Ehkä et vain ole lukenut uutisia, vaan ainoastaan vain uskot, että näin on, koska sitä sulle hoetaan, toisin sanoen sinua on aivopesty, ja sen takia kuvittelet, että asiat on niin, kuin sanot niiden olevan. Luulet, että on olemassa jokin suuri aivopesty ryhmä, ja koska haluat olla heitä fiksumpi, uskot sitten sitä toista ryhmää, mutta et huomaa, että nehän tekee ihan samaa.

Eli sinun mielestä, jos wikipediassa sanotaan, että Jussi Korhonen on sanonut niinkin luotettavalle medialle, kuin SEURALEHDELLE jotain, niin kaikki uskovat sitten Jussi Korhosta, ainakaan, jos ei vastamediaa olisi.

Mutta kyllähän sinun logiikallasi siitä pitää uutisoida, jos Jussi Korhonen nyt on mennyt jotain sanomaan.
Meillä on hyvin eri näkemys tilanteesta. Kyllä mediat puhuivat Ruotsissa tapahtuneet parhain päin. Samoin tehtiin Suomessa: tietoja pimitettiin ja kansalle pakkosyötettiin multikulttuuria. Mitään ei olisi saanut kyseenalaistaa tai kritisoida, se oli rasismia ja muukalaiskammoa/vihaa/vihapuhetta - ja on edelleen, time to time.

Tuo wikipedia oli vähän kuin esimerkki sille miten sokeita hetki sitten vielä oltiin. Olisi tosiaan mukava ottaa selvää mitä isän pikajuna nykypäivänä on mieltä Ruotsin no-go alueista.:sneaky:

Meillä on hyvin eri näkemys tilanteesta. Kyllä mediat puhuivat Ruotsissa tapahtuneet parhain päin. Samoin tehtiin Suomessa: tietoja pimitettiin ja kansalle pakkosyötettiin multikulttuuria. Mitään ei olisi saanut kyseenalaistaa tai kritisoida, se oli rasismia ja muukalaiskammoa/vihaa/vihapuhetta - ja on edelleen, time to time.

Tuo wikipedia oli vähän kuin esimerkki sille miten sokeita hetki sitten vielä oltiin. Olisi tosiaan mukava ottaa selvää mitä isän pikajuna nykypäivänä on mieltä Ruotsin no-go alueista.
No usko siihen, jos haluat, enhän minä sille mitään voi. Jos koet tulleesi pakkosyötetyksi, etkä ole saanut ajatella itse, niin sehän on sun ongelma, ei muiden. -ja jos se sun mielestä edelleen jatkuu, niin sit se jatkuu, mut ei muiden kai ole pakko uskoa tuollaiseen, etteivät he saa ajatella itse?

Jos olet ollut sokea, niin olet ollut, mutta älä ihmeessä sano, että muut ovat olleet, se olisi kylähulluutta.

• Haha
No usko siihen, jos haluat, enhän minä sille mitään voi. Jos koet tulleesi pakkosyötetyksi, etkä ole saanut ajatella itse, niin sehän on sun ongelma, ei muiden. -ja jos se sun mielestä edelleen jatkuu, niin sit se jatkuu, mut ei muiden kai ole pakko uskoa tuollaiseen, etteivät he saa ajatella itse?

Jos olet ollut sokea, niin olet ollut, mutta älä ihmeessä sano, että muut ovat olleet, se olisi kylähulluutta.
Mun näkemyksen mukaan kuulut marginaaliin väitteinesi.

Laitoit muuten taas tapasi mukaan lapinlisää siihen mitä olen kirjoittanut, mutta olen jo tottunut siihen niin eipä tuo ole niin justiinsa. Koita kuitenkin olla vääristelemättä kirjoituksiani niin pysyy juttu selkeämpänä: sinulla on tapana olettaa paljon (väärin) ja syötät sanoja toisten suuhun.

No kun tässä jo selvitettiin, että et yrittänyt rakentaa olkiukkoa, niin jäljelle jäävä selitys mahdolliselle väärinymmärryksellesi on älyllinen. Eli kun et tee sitä ilkeyttäsi, teet sen typeryyttäsi. Ja se taas ei mitenkään houkuttele minua selittämään omaa kantaani. Ehkä A ottaa jossain vaiheessa kantaa omiin kirjoituksiinsa.
No sulla onkin tiedossa kiva ilta, kun pääset pohtimaan, olenko typerä vai ilkeä.

Mun näkemyksen mukaan kuulut marginaaliin väitteinesi.

Laitoit muuten taas tapasi mukaan lapinlisää siihen mitä olen kirjoittanut, mutta olen jo tottunut siihen niin eipä tuo ole niin justiinsa. Koita kuitenkin olla vääristelemättä kirjoituksiani niin pysyy juttu selkeämpänä: sinulla on tapana olettaa paljon (väärin) ja syötät sanoja toisten suuhun.
Itseasiassa kuulun harmaaseen keskikastiin, eli "meitä" on noin 90% väestöstä. Mutta siitä huolimatta tämä ei ole mikään kilpailu siitä, kuinka monta ihmistä kuuluu mihinkin uskovaiseen aatteeseen eikä se todellakaan sano mitään siitä, kuka on oikeassa taikka väärässä.

Kokeilen vain logiikkaasi ja ilmeisesti itsekin huomaat olevasi hakoteillä, kun käyt noin persoonaan kiinni. Kerro ihmeessä, mitä muuta olen tässä sulle kirjoitellut... "tapani mukaan" olen muuten ollut palstalla noin puoli vuotta sitten.

Tai jatka aiheesta ja kerro väitteeni vääriksi, ei minua kiinnosta, mitä mieltä olet persoonastani, vaan se, miten meinaat perustella tuon höttösi. Ainoa perustelusi on ollut tällä hetkellä tuo, että sanot joidenkin olevan tätä mieltä. Sehän ei todista mitään, ymmärräthän. 90% ihmisistä voi ajatella maailman olevan litteä, mutta ei se sitä tarkoita, että he olisivat oikeassa.

• Haha
Nämä kannattaa kuunnella, koska suomen valtamediat tekee yhteistyötä juuri CNN kanssa. Vaikutus on myös meihin suomalaisiin ulottuvaa.
joka päivä tulee uusia nauhoitteita. Mielenkiinnolla odottelen mitä vielä paljastuu.

Yhteistyössä