paljon maksaisit kirppiksellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
..yhdellä tai useammalla lapsella olleista vaatteista.siistejä,ruokatahrattomia ja jonkinverran pesunukkaa parissakohtaa.suurin osa vain vähän käytettyjä
viikonloppuna olis kirppispöytä kaverilla ja mietittiin just mitä noista vois pyytää..

tai naisten kauluspaidasta,vähän käytetty

täytyy jotain tommosta laittaa.tekis mieli pistää että kaikki vauvanvaattet 2e kpl ja loppupäivästä kattoo mitä on jäljellä..olisko paha?ltarkotus olis ettei mitään tarvii tuoda takasin

jos ei rupee menee niin laskee hintaa...kaikki semmoset tahraset ym vaatteet on hyödynnetty muulla tavalla

No on aika kallista minusta :/ Tiedän kyllä että kirppiksellä myyminen ei sekään ole ilmaista, ja tiedän että yleinen hintataso on noussut, mutta silti. Ehkä 50cent per vaate olisi hyvä maksimi kun on kyse vauvanvaatteista, mutta tietysti jos on jotain erikoista (haalarit tms.) niin vähän enemmän sitten.

0,50 - 1 e tavallisesta bodysta tai potkarista, jostain isommasta ja hienommasta sitten max 5 e riippuen vaatteesta, esim. haalari.

Ostin just kirpparilta keväthaalareita, 80 cm 3 e, 86 cm kuin uusi oli 5 e. Ellen "mekkotakki" 3 e. mekko oli 1.50 e. Tätä rataa.

Möin leikki-ikäisen t-paitoja 0,50 e. Collaripuseroita 1 e. collarihousuja 0,50, 0,70 ja 1 e.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
täytyy jotain tommosta laittaa.tekis mieli pistää että kaikki vauvanvaattet 2e kpl ja loppupäivästä kattoo mitä on jäljellä..olisko paha?ltarkotus olis ettei mitään tarvii tuoda takasin

jos ei rupee menee niin laskee hintaa...kaikki semmoset tahraset ym vaatteet on hyödynnetty muulla tavalla

Riippuu tietysti, että millaista porukkaa on ostamassa, mutta mä en kyllä tuohon hintaan ostaisi käytettynä, kun samaan hintaan saa alesta uutta (siis jotkut paidat ja bodyt esim). Kirppiksen tarkoitus on muuttunut vähän liikaa, nykyisin yritetään tienata sillä, kun ennen vain ylimääräisistä haluttiin eroon.

Mun mielestä bodysta joku 2-3e on aivan liikaa ku uusia saa samalla hinnalla jo kaupasta ja ne kestää takuulla sen mitä ne vauvalle päälle mahtuu ja usein ne voi viel laittaa kiertoonkin.

Itse ostelen 0.1-2e hintaisia lasten vaatteita noin pääasiassa ja välillä tekee kyllä todellisia löytöjä :)

No musta 2 ? käytetystä bodysta on aikamoinen kipuraja, ellei se ole jotain tiettyä kuosia, mitä on etsinytkin. Itse käyn usein kirppareilla j atosi pienelläkin rahalla voi tehdä tosi hyviä löytöjä. Totta on toki se, että pöytävuokrat on nykyään tosi korkeita :/ eli ei voi ihan puoli-ilmaiseksi myydä, vaikka haluaisi.

Marketeista saa kyllä uusia bodeja hintaan 5 e kpl ihan helposti. Jossain tarjouksessa voi saada halvemmallakin. Ja ne on sentään uusia. Vaikkeivät ole välttämättä laadukkaita, niin kyllä ne ihan tarpeeksi kestää. 1 euro on mun mielestä maksimi käytetystä vauvan vaatteesta, jos ei ole mikään sen erityisempi esim. haalari, tosi nätti mekko. Perusbodyt / potkarit ehkä 0,50 e hintaan, niin menee kaupaksi.

tietenki jos on merkkivaate ja hyväkuntoinen niin voi pyytää enemmän...tai varsinkin jos on muotimerkki, esim me&I vaatteista näyttää ihmiset maksavan kirppareillakin aika älyttömiä summia...käytetty yöpuku kympillä, kaveri esitteli uusinta kirppislöytöään...

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Tää on ihan hyvä idea, mutta ehkä bodeista vähän liikaa.... Riippuu tietty minkälaisia.:)
Mitä olet muuten myymässä? Tytön vai pojan ja koot? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä sä saat muka 2-3e bodeja ostettua uusina. Kyllä ne vaan 7-8e on ollut kun ihan H&M halpiskaupastakin ostaa.

Tänään oli Prismassa Finnwearin Muumi-bodyt 5?.

Ja minä ostin Lindexiltä bodyja jokin aika sitten, joilla hintaa alen jälkeen 2,40 e.

Yhteistyössä