Paljon maksaisit/maksoit kunnon imurista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samsung simahti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ihan tarkkaan tiedä paljonko imurimme maksoi, mutta muutaman satasen käsittääkseni. Electrolux ultraone on merkki ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Imuri on ollut meillä vuoden ja tosiaan tykkään kovasti.

Meillä on ollut Electroluxeja aiemmin, mutta tuohon viimesimpään meni kyllä niin maku, ei ime kuin bukleematoista, plyyshimatoista vaan siirtää esim koiran karvaa edestakaisin.
Olisi vaatinut sen kalliin tampaajan tuohon lisäksi, toki ostaessahan myyjä ei sitä kertonut, vaikka kerroimme, että lapsen sairauden vuoksi imurin on oltava imukykyinen ja tehokas. Johtokelaus hajosi vuoden sisään.
HIntaa en enää muista.

Nyt mulla on Dysoni ja on kyllä tehokas, tosin siinä on aika lyhyt johto ja alkuun oli opetteleminen, se kun on yhden käden imuri :)
Ja aika korkea se on suuttimestaan, ei mene enää sohvan alle, kuten vanhalla imuroidessa. Sen hinta n. 300.

Electroluxin ostan seuraavaksi. Kohta meilläkin osto ajankohtainen ja muutama malli pyörii mielessä.
Jos ostan tavallisen, olisi hyvä vaihtoehto testeissä menestynyt Electrolux ergospace green.

Pussittomista päädyin Electroluxin malliin, kun voitti Dysonin kahdessakin lukemassani testissä, toinen oli kuningaskuluttajassa ja toisesta luin jostain lehdestä..

Electrolux, hintaa sillä on ehkä ollut 140 e. Samannäköinen kuin tämä: http://www.e-kodinkoneet.fi/tuotteet/polynimurit1/polynimurit/electrolux/ze320_ergospace mutta en ole varma onko ihan sama malli. Imuteho on ainakin tosi hyvä :D Mutta meiltä löytyy toinenkin electrolux (mallista ei hajuakaan), jonka imuteho on selvästi heikompi. Mutta on sekin ihan hyvä imuriksi, siis imee jopa. On kokemusta myös imureista, joiden tehot menee ääneen eikä pölyn imuun.

Meillä on kaks Dysonia, toisesta maksoin 300e ja toisesta 400e.

En huolis enää pölypussillista imuria. Enkä ehkä tykkäis keskuspölynimuristakaan niin paljoa kuin näistä.

Yhteistyössä