Paljon olis ok hinta maksaa sellasista rattaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rattaiden ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rattaiden ostaja

Vieras
Etsin vanhempia Emmaljungan rattaita, vm. 2002-2003. Sellasia missä on erillinen ratasistuin ja makuukoppa. Paljonko näistä olis ok hinta? Olen nähnyt tälläsiä nyt myynnissä jonkun verran ja hinta haitari on ollut 150?-400?!!!! Mikä olis sellanen "maksettava summa" kun tuntuu niin erihintaisilta.

Minusta tuo 150? on kohtuullinen.
Meillä on -03 kuomarit pehmeällä kantokopalla ja kun tulee aika niistä luopua niin varmaan joku 80-90? on maksismi mitä niistä kehtaa pyytää.

*muoks* Ostohinta oli lämpöpussilla (ei siis tuolla kopalla) oli 440?.

Meillä oli sen tyyliset vuonna 2003 ja myin sitten ne pois 180e.Meillä oli ihan kuin uudet,ilmakumirenkaat ja tosiaan kova se koppa ja ratas osa erikseen.Riippuu niin paljon kunnosta ja mitä nyt muutenkin arvostaisi.Jotkut kun niitä myy vain 50e ja siltikään ei mene kaupaksi.

Itse ostin viime kesänä Emmaljungan yhdistelmät joissa koppa- ja ratasosa erikseen oli kyllä vm. 2000 maksoin 60 euroa. Hieman tuoreemmista malleista ja tietysti kunnosta riippuen voisin maksaa 100-120 euroa mutta en kyllä enempää...

Kiitos vastauksista. Olin ajatellut että sellanen 200? alkais oleen max. hinta (joka sisältäis pk:t) mutta eipä sellasia hirveesti näytä olevan. Täytyy jatkaa etsimistä!

Yhteistyössä