Paljon painan (kuva) mielestäsi ja paljon mun pitäisi mielestäsi laihtua ihannepainoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Tuossa otsikossa se tulikin lyhytkäisyydessään. Pituutta löytyy 172cm. Kuvaa on leikattu (ei siksi, että kuva vääristäisi laihemmaksi) hieman ympäriltä, jotta ei tunnistaisi ympäristöstä. Tiedän olevani ylipainoinen ja siksi laihdutan. Laitoin tämän ketjun siksi, jotta tietäisin, minkä kokoiseksi muut minut arvioivat ja monta kiloa muiden mielestä mun pitäisi laihduttaa ihannepainoon päästäkseni. Tavoitteenani on normaali/hoikka.

laihdutuksen alkua

Arvioisin, että painat about 85 kg? Varmaan kymmenen kilon pudotus olisi sopiva. Sinulla on kaunis vyötärö erotettavissa ja laihdutuksen myötä se varmasti korostuu vielä. Onnea matkalle! :)

Jotakuinkin sata kiloa. Olet persevä ja reitevä, mutta vyötärösi alkaa jo hävitä. Yleensä tuon mallinen ja pituinen näyttää vielä 80 kiloisena ihan hyvältä.

Ei painolla ole merkitystä, koska jos on lihaksia, niin silloin sitä on enemmän. Mutta näkeehän kuvasta, että olet lihava. Ota mittanauha avuksesi, äläkä tuijota liikaa vaa'an lukemia.

Kiitos jo vastanneille! Joku puhui tuossa myös mittanauhasta. Mittauksen tulokset ovat seuraavaa. Lantio 112cm, reisi 68cm, vyötärön kapein kohta 83cm, isoin mahapömppis vyötärön alla 95cm, rinnanympärys 112cm. Kerron painon myöhemmin, kun on tullut lisää vastauksia.

Veikkaan 95kg. Aika paljon on reisissä, vyötäröllä ja lantiolla ylimääräistä.
Oon itse samanpituinen kuin sinä ja mulle hyvä paino on vielä 64kg lihaksikkaana, nyt 67kg ja läskiä tullut lihasten tilalle mutta vaatteet päällä näytän vielä hoikalta.
Pudota 25-30kg..?

Yhteistyössä