Paljon painan (kuva) mielestäsi ja paljon mun pitäisi mielestäsi laihtua ihannepainoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olin vuosi sitten 166/82 ja kuvittelen olleeni vähän kapoisammassa kunnossa kuin aloittaja. Oma bmi oli silloin hiukan alle 30.
Veikkaisin, että painat 105kg. Olen itse omassa ihannepainossani nyt (65kg) ja koska olet minua pidempi, niin sanoisin, että sinun ihannepainosi olisi jotain 70kg paikkeilla. Eli n. 30kg pudotus, jos tähtäimessä on normaali bmi :)

Uskomatonta, miten alhaiseksi jotkut arvioivat ap:n painon. Tässä taas näkee, ettei ihmisillä ole mitään käsitystä esim. normaalipainosta ja pituuden merkityksestä painoon.

Veikkaan, että painoa on noin 110 kiloa. Ihannepaino riippuu tietenkin ap:stä itsestään, mulle se olisi tuossa pituudessa alle 60 kg. Mutta joku 60-70 kiloa on jo varmaan oikein hyvä.

Paljastuksen vuoro, painan ekassa kuvassa ja nyt 99kg.
Painoin vielä noin 1,5v sitten 70kg ja näytin silloin tältä. Laihduttaa meinaan täten ainakin 29kg ehkä 34kg. 65-70kg olisi ihan kiva paino mulle. Kiitos vielä vastanneille! Vastauksenne saivat aikaan sen, että tsemppaan laihdutuksessa nyt entistä enemmän. Esim. kun jotkut luulivat jopa paljon painavammaksi nipisti mieltä sopivasti lisätsempin aikaansaaden! Lasken kaloreita ja syön 1500kcal/päivä.

http://aijaa.com/SokLm5

• Tykkää
Reactions: Jmia
Paljastuksen vuoro, painan ekassa kuvassa ja nyt 99kg.
Painoin vielä noin 1,5v sitten 70kg ja näytin silloin tältä. Laihduttaa meinaan täten ainakin 29kg ehkä 34kg. 65-70kg olisi ihan kiva paino mulle. Kiitos vielä vastanneille! Vastauksenne saivat aikaan sen, että tsemppaan laihdutuksessa nyt entistä enemmän. Esim. kun jotkut luulivat jopa paljon painavammaksi nipisti mieltä sopivasti lisätsempin aikaansaaden! Lasken kaloreita ja syön 1500kcal/päivä.

bmi 23,7

No vähän heitti arvaukseni (105kg). Mutta tsemppiä sulle, itse pudotin juuri tuolla metodilla, eli syö vähemmän kuin kulutat. Pidin n. 1500 kalorissa päivän syömiset, eikä tarvinnut kärsiä nälässä ja paino on pysynyt alhaalla nyt ihan ilman yrittämistäkin, kun opin oikeat annoskoot :)

Yhteistyössä