(Paljon painokelvotonta tekstiä tähän)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Millä mä saan pois tän tunteen, että mun poskiontelot räjähtää??
Sunnuntaina nousi kuume, tiistaina oli jo ihan ok, vähän vaan ääni maassa ja niistää on saanut jatkuvasti.

Eilen alkoi vähän ikävästi tuntua painetta. Tänään iltapäivästä alkaen on pahemmaksi vaan mennyt.
Mulla on pää niin täynnä räkää, että kun kumarrun, se tuntuu räjähtävän. Ja kun pureskelen, niin ikeniin asti sattuu.

Kai se on huomenna pakattava lauma mukaan arvauskeskuksen päivystysjonoon, mutta kertokaa nyt joku millä hiton opilla mä saan nukuttua tän yön???

Tästä yöstä en tiedä, mutta hanki sarvikuonokannu ens kertaa varten.

Jaa niin, itse olen hörppiny rommitotia tässä, mutta en oo niin pahasti tukossa kuin sinä.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Jaa niin, itse olen hörppiny rommitotia tässä, mutta en oo niin pahasti tukossa kuin sinä.

Mikä se on?

Kun en mäkään enää ole tukossa. Siis happi kulkee ihan hyvin, se lima vaan on pakkautunut nyt tonne poskiin.
Että enää ei paljon tartte niistäkään, kun se ei tuolta irtoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Mikä se on?

Kun en mäkään enää ole tukossa. Siis happi kulkee ihan hyvin, se lima vaan on pakkautunut nyt tonne poskiin.
Että enää ei paljon tartte niistäkään, kun se ei tuolta irtoa :/

Tämmonen:
http://www.allergiakauppa.fi/sarvikuono__nenähuuhtelukannu_pr_000035.html

saa jokseenkin kaikista apteekeista.

Kaverille oli lääkäri suorastaan määrännyt, koska se säästää punkteeraamiselta jopa.

Yhteistyössä