Paljon puput maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apsis

Aktiivinen jäsen
20.04.2008
2 799
0
36
Kävin tänään mutkan eläinkaupassa mutta siel ei ollut pupuja ja marsujen hinnat oli 65-70? :o Ja ne marssut ei kyl ollu mitään poikasia enää vaan ihan täyskasvusen kokosia.
Paljonkohan puput sit maksaa...

Aloinkin ajattelemaan et ostaako ihmiset eläinkaupoista tällä hintaa useestikkin? Kun tietääkseni eläinkaupan kanit on ihan jotain risteytyksia yms. ainakin ilman mitään papereita??
Paperilliset kanit kai maksaa jotain alle 100e?

Kun pupuja ja marsujahan on jatkuvasti häkkeineen myynnissä lehdissä yms. ni kyllästyykö ihmiset niihin vai ostavatko ns. lapsilleen ja ne jaksavat vuoden ja sit laitetaan eteenpäin kun kiinnostus loppuu...

kaneissa ja marsuissa on aika aljon hoitamista ja epäilen että moni lapsi kyllästyy hoitamisees, tai lähinnä häkkien siivoukseen. Niin on ainakin monella tutulla käynyt. Meillä on pari luppakorvakania ja päivittäin pitää putsata ettei ala haista. Meidän kanit oli ilmaisia, mutta tarvikkeisiin meni satanen. Eläinkaupasta olis samat puput maksaneet 30-50e kpl. Pari poikuetta nämä meidänkin omat on pyöräyttäneet, oon myynyt 5e kpl pois. Paperittomia ovat kaikki.

Mä hankin aikoinaan luppikseni tilalta 30mk :whistle: ja edellistä ihmettelen. Mä en kyl häkkiä puhistanut kuin satunnaisesti. Mun pupu oli sisäsiisti ja teki tarpeensa hiekkalaatikkoon. Mielestäni kani oli helppohoitoinen. Huolisin uuden pupun vieläkin, jos vain en olisi tullut kaneille allergiseksi.

Yhteistyössä