Paljon teillä on maksanut keittiöremontti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos vaik lotossa voittais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos vaik lotossa voittais

Vieras
Ja mitä kaikkea olette uusineet?

Ihan extempore tuli mieleen, että mitä jos mekin...
Mutta ei oikeen hajua noista hinnoista.
Meillä ei ole järin suuri keittiö, mutta kaikki laitettaisiin uusiksi.
Ei tarvi kaikista kalleimpia pintoja, mutta en kyllä halua Ikean halpiskeittiötä, vaikka muuten lähes kaikki meillä onkin Ikeasta :)

Kokemuksia firmoista
-Puustelli
-Rustholli
jne...

Meillä Puustellin keittiö, saatiin vähän alennusta kun mies päätyikin sinne hommiin, mutta me laitettiin aivan kaikki uusiksi, lattioita myöten ja n. 8000? meni.
Asennukset hoitui itse, sähkö-ja putkimies kävivät pyörähtämässä.
Ja toimitus juuri kuten sovittiin, palvelu hyvää. :)

Jos hyvät rungot, niin säästää huomattavasti enemmän kun vaihtaa pelkät ovet..ja eiköhän jokainen sellaiset nyt osaa itse vaihtaa :) tai jos palkkaa apua, niin vähemmän aikaahan pelkät ovet vie ja halvemmaks tullee!

kaapistot + pöytätasot n. 6000 euroo
laatat seiniin + laadukas matto lattiaan n. 500 euroo
asennuksen mies teki vuosilomallaan.
A la carte keittiöt. Ja huippu hyvä palvelu ja kaikki toimi kuten pitikin.

Meillä ei mennyt tuhattakaan euroa yhteensä, reilusti alle. Mä maalasin keittiön kaapistot, vaihdoin vetimet, maalasin seinät, ikkunanpokat...oikeestaan ihan kaiken mahdollisen keittiöstä pensselöin maalilla =) .

Työtasot vaihdettiin uusiin, laminaatti lattiaan ja listat ovenpielestä ja lattioista uusiksi.

Ja tuli keittiöstä kuin uusi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
keväällä tehtiin ja yht. 25000? uusittiin kaikki ja lattiasta kattoon.

Huh, huh! Haluisin nähä teiän keittiön :)

se on hieno ja minun makuun, mä olen sitä mieltä että kun kerralla tekee niin tekee kunnolla ja oman näköisen ja kun mun valtakuntaa on keittiö ja syksyllä tulee kylpyhuone ja sauna ja takkahuone remontti joka on miehen valtakunta ja saas nähdä minkälaiseen summaan sitten päästään.

Maksoi mansikoita, mutta nyt kelpaa asustaa. Köökistä tuli upea! Kaikki uusittiin, katosta lattiaan.
Kannattaa laittaa tarjouspyyntöjä monelle eri keittiöfirmalle. Tulevat kotiin tekemään mittaukset ja laskelmat :) .

Työ on todella kallista, mutta jos itse pystyy tekemään, säästää paljon. Tutuilla kokemusta Ikean keittiöstä ja ovat tykänneet, on kyllä huonompaakin laatua joissakin firmoissa.