Paljon teillä tulot? Paljon elämiseen lainoihin yms menee =) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KyselyIkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KyselyIkäinen

Vieras
Meillä 4000 euroa kuussa, mammalomalla olen itse.

Asunto/auto lainaan 600 euroa kuussa (pitäs nostaa) ja laina-aikaa jäljellä alle 15 vuotta.
Ruokakulut pitäisi laskea.
Vaatteet kierrätän, joten kuukauden myynti/ostot menevät usein tasoihin, kun myyn pois ja ostan sitten "uutta" tilalle.

Kuukaudessa säästöön meidän ja lasten tileille menee kuusta riippuen 200-500 euroa.

Säästöön ei mee yhtään ainakaan viä,sit kun oon pidempään ollu töissä ja ollaan saatu erääntyneitä laskuja pois niin sitten ehkä.

Miehen bruttotulot 1800?,mun bruttotulot jonkun 700-800?

Lainan takasin maksu 350?
Sähkö 190?
Vesi 100?
Vakuutukset n.100?
Bensa 300?
Ruoka 300-600?
Puhelinlaskut 60?
Netti 25?
Kotisivut 10?
Jäsenmaksut muutaman euron kuussa
Vaatteet ja hygieniatuotteet 40?
Lääkkeet 20?
Lehdet n.10?
Menemiset eli syömiset muualla,leffat 30?

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Säästöön ei mee yhtään ainakaan viä,sit kun oon pidempään ollu töissä ja ollaan saatu erääntyneitä laskuja pois niin sitten ehkä.

Miehen bruttotulot 1800?,mun bruttotulot jonkun 700-800?

Lainan takasin maksu 350?
Sähkö 190?
Vesi 100?
Vakuutukset n.100?
Bensa 300?
Ruoka 300-600?
Puhelinlaskut 60?
Netti 25?
Kotisivut 10?
Jäsenmaksut muutaman euron kuussa
Vaatteet ja hygieniatuotteet 40?
Lääkkeet 20?
Lehdet n.10?
Menemiset eli syömiset muualla,leffat 30?

Voiko tosiaan vesi ja sähkö olla noin kallista? Tyhmänä siis kyselen kun itse asun opiskelijakämpässä, missä kiinteä käyttömaksu (vesi+sähkö+netti) on 20?. Tietty ihan eri tilanne jos on sähkölämmitys tms. mut silti kuulostaa tosi kalliille. En varmaan uskallakaan ikinä valmistua ;)

Rehellisesti sanottuna en tiedä tarkkoja tulojamme. Mutta nettona jotain 7000-> ne ovat tällä hetkellä yhteensä. Joka tapauksessa vaihtelevat kuukausittain. Kulujakaan en tarkasti tiedä. Mutta ovat 3000-4000 euron välissä. Säästöön menee mitä menee ehdottomasti pitäisi mennä enemmän.

Meillä nettotulot yhteensä kuussa n.?3700-4000?, keskiverto siis. Riippuu kuusta ja lisistä, välillä tulee enemmäkin. Asumiseen ja autolainaan menee kuussa 1200?, siihen muut laskut kuusta riippuen päälle, niin ruokaan ja muuhun elämiseen jää kuussa n.2000-2500?. Säästöön jää joka kuukausi ihan kivasti, viime kuussa säästöön jäi 1800?, mutta silloin tuli kyllä rahaakin enemmän kuin tuo 4000?. Keskimäärin säästöön jää vähintään 500? kuussa.

Yhteistyössä