Paljonko arvelette minun painavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valas:
Kiitos kaikille kommentoineille, toki saa antaa lisää kommenttia aiheeseen liittyen, mutta poistan kuvan nyt näkyviltä. =)

Ei kun laita lisää kuvia ! Minusta on ihanaa nähdä että näytät oikeesti paljon paljon paljon kevyemmältä kuin mitä vaaka kertoo.
Ja sehän on tärkeintä !!
Mulla painokomleksi 10 kiloa liikaa, siksi mulle tekis hyvää nähdä että isompikokoinenkin voi olla kaunis. Uskon että olet = )

Ihmetyksekseni luin eilen illalla/yöllä, että monet arvioivat minut kevyemmäksi kuin olen. En sitten tiedä johtuuko siitä, että en näytä niin painavalta vai mistä, mutta minulle tuli kommenteista ihan hyvä mieli. =) Olen aina luullut, että näytä tosi läskiltä ihrakasalta, että ihmiset minut nähdessään vain miettivät mielessään ja keskenään painanko 150 vai 200 kiloa. Häpeän varsinkin mahaani. Se on häiritsevin osa minua ja näytän aina siltä kuin olisin raskaana (on kerrottu minulle näin, siis kysytty usein olenko raskaana). Haluan laihtua, en vain oikein tiedä miten sen tekisin. Joku kommentoi, että liikunnalla se ei onnistu vaan ruokavaliolla... Kai minulla on sitten joku syömishäiriö, kun en voi oikein kuvitella, että vähentäisin syömistä niin (tosi) paljon, että laihtuisin, koska en mielestäni syö nyttenkään kovin paljon. :/

Alkuperäinen kirjoittaja 78 kiloa:
Kiitos kaikille kommentoineille, toki saa antaa lisää kommenttia aiheeseen liittyen, mutta poistan kuvan nyt näkyviltä. =)

Ei kun laita lisää kuvia ! Minusta on ihanaa nähdä että näytät oikeesti paljon paljon paljon kevyemmältä kuin mitä vaaka kertoo.
Ja sehän on tärkeintä !!
Mulla painokomleksi 10 kiloa liikaa, siksi mulle tekis hyvää nähdä että isompikokoinenkin voi olla kaunis. Uskon että olet = )

Minusta on tosi vähän kuvia, kun en tykkää siitä että mua kuvataan. Mutta ehkäpä etsin ne vähäiset kuvat ja mietin voisinko laittaa jonkun kuvan esille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:
Ihan hyvaltahan sa naytat =)

Hyvältä ja hyvältä... reisissä, käsivarsissa ja mahassa sekä tisseissä on hirveästi läskiä. :'( :ashamed: Mutta uskoisin itsekin näyttäväni kohtuullisen hyvältä ollakseni BMI:n mukaan sairaalloisen lihava. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
tässä viimeisessä kuvassa näytät kevyemmältä, ei uskoisi että tuonkin verran painat oikeasti! tsemppiä sulle laihdutukseen! =)

Sä siis näit myös sen ensimmäisen kuvan?

juu kyllä, nyt kävin läpi äsken koko pinon ja et kyllä eka kuvassakaan näytä niin painavalta mielestäni!

Mun mielestä tuossa toisessa kuvassa näytät oikein kauniilta. Ja lihavien kanssahan kyse on paljolti myös siitä, miten kantaa itsensä. Jos itsekin vihaa itseään niin silloin ei useinkaan ole kaunis, eivät hoikatkaan ole.

Ja syömätottumuksiin: Ajattelet, ettet voi vähemmän syödä. Mutta entä mitä syöt? Karkit sun muut mässäilyt pitäis jättää pois ja hiilareita vähentää. Syödä usein muttei isoja määriä. Sehän se yleensä se haastavin juttu, tuo syöminen. Mä kauhulla odotan imetyksen jälkeistä aikaa.. Viimeks kilot lähti huitasemalla (7kg ylimäärästäkin), mutta jos ne jäis ni en tiedä miten saisin pois.. Mulla on ihan mielettömän huono itsekuri mitä etenki suklaaseen tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mun mielestä tuossa toisessa kuvassa näytät oikein kauniilta. Ja lihavien kanssahan kyse on paljolti myös siitä, miten kantaa itsensä. Jos itsekin vihaa itseään niin silloin ei useinkaan ole kaunis, eivät hoikatkaan ole.

Ja syömätottumuksiin: Ajattelet, ettet voi vähemmän syödä. Mutta entä mitä syöt? Karkit sun muut mässäilyt pitäis jättää pois ja hiilareita vähentää. Syödä usein muttei isoja määriä. Sehän se yleensä se haastavin juttu, tuo syöminen. Mä kauhulla odotan imetyksen jälkeistä aikaa.. Viimeks kilot lähti huitasemalla (7kg ylimäärästäkin), mutta jos ne jäis ni en tiedä miten saisin pois.. Mulla on ihan mielettömän huono itsekuri mitä etenki suklaaseen tulee..

Karkkia, sipsejä, suklaata ym. herkkuja syön satunnaisesti. Tiedän, ettei pitäisi ollenkaan, mutta jotenkin ne vaan menee aina suuhun asti... :/ :ashamed: :snotty: Huono itsekuri. En osaa (enkä jaksa) laskea kaloreita, hiilareista puhumattakaan. Toki yritän vältellä sellaisia ruokia, jotka sisältävät paljon kaloreita, mutta hiilarit onkin vaikeampi juttu (tosin ainakaan leipää en syö paljoa). Ravintolassa syödessä syön ihan mikä listassa hyvältä vaikuttaa, yleensä broileria ja valkosipuliperunoita jollain hyvällä kastikkeella kasviksien kera. Kotona syödään normaalia kotiruokaa.

jos et syö mielestäsi tosi paljon, niin syötköhän tarpeeksi.
ja tuollaisia kuin siinä ekassa kuvassa tulee vastaan joka paikassa ihan varmaan puolet ihmisistä, ajattelen ehkä pullukka, ja ei sen enempää-
ihan kaunis olet, jo nyt. Mieti sitä Rakel Lignelliä, vaikka. Voiko häntä mitenkään sanoa muuksi kuin kauniiksi.

Yhteistyössä