paljonko kaloreita on yhdessä pitserian pitsassa? Esim Kotipitsa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiha ahmatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiha ahmatti

Vieras
kinkku ananas tai joku muu jos olet tietoinen jonkun muun täytevalikoiman kalorimäärästä?

Järkytyin kun luin että Billys-pakastepitsassa on 390 kaloria ja se on niiiin pieni neliö pala pitsaa. Kun Kotipitsan vedän kerralla ja se on ainakin 3-4krt billysin kokoinen, ja söisin niitä Kotipitsoja vielä vaikka useamman päivässä jos varallisuus antaisi periksi
 
käääk! Tropicana pitsa sisälsi 850kcal. Monessa muussa maussa oli yli 100kcal! Eli onpas aika tuhtia tavaraa... Muuta ei tarvitsisi minun kokoinen koko päivänä suuhunsa pistää. Mutta syön sen usein lounaana. Ja päälle kaikki muut ruokailukerrat! :(
 
Kebabpizza perhekokona ja tuplajuustolla on herkkuani, tosin siinä on aika paljon kaloreita. Mut kyllä semmosen kolme kertaa viikossa syö muiden ruokien ohella helposti! :D
 

Yhteistyössä