Paljonko kirpparituotto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkälaisia keskimäärin on kirpparitulot? Mietin et käykö kauppa näin korona aikana? Itse en käy kirppareilla, joten mulla ei oo mitään mielikuvaa miten ja mitä siellä oikeasti menee.

Itsellä olisi paljon lastenvaatteita myyntiin ja varmaan jotain naiaten vaatetta koossa xs-m. Hirvityttää ku pöytämaksu on 25e/vko jos pitää vähintään 2viikkoa. Saako ees omiaan takaisin vai meneekö tappioksi?

Jos on paljon myytävää, niin kyllä siinä just omansa saa takaisin, mutta eihän se mikään bisnes ole. Kierrätysideologia toimii kannustimena enemmänkin kuin voitontavoittelu.

Jos on paljon myytävää, niin kyllä siinä just omansa saa takaisin, mutta eihän se mikään bisnes ole. Kierrätysideologia toimii kannustimena enemmänkin kuin voitontavoittelu.

Joo, toki ja tarkoitus on vain tosiaan päästä ylimääräisestä tavarasta eroon mut ei kuitenkaan niim että jää tappiolle. Mietin et jos pitää pöytää 2vkoa, niin täytyy saada myytyä aika paljon jotta saa edes myyntipöydän hinnan 50e kasaan. Ja ei siis mitään kallista olis tulossa myyntiin , vaan kaikki vaatteet on tyyliin H&M, Lindex, kappAhl, Vero Moda, Vila.

Itsellä kirppispöytä parhaillaan, on nyt neljättä viikkoa. Pöytä hinta tuota 25e luokkaa per viikkom Jokunen päivä on ollut ettei ole mennyt mitään, joku päivä eurolla ja sit niitä päiviä ku on mennyt vähän enemmän muutamalla eurolla. Maksimi mitä on mennyt päivässä on n. 15-20e ja näitä päiviä on pari. En jää miinukselle, mut ei paljoa plussaakaan. Ja melko aikaa vievää tää kirppistely on ollut, vaikkakin ihan mukavaa nähdä että tavara liikkuu ja käyttöä löytyy itselle turhalle tavaralle.

Yleensä laitan turhat rojut kierrätyskeskukseen kun en jaksa sitä hinnoittelua ja stressiä meneekö tappiolle. Jos on yli 10e arvoinen juttu laitan toriin myyntiin. Nyt tosin vauvanvaatteita jäämässä isot läjät pieneksi niin ajattelin itsekin ottaa pöydän, laitan vain siistiä ja ehjää myyntiin ja halvat hinnat jotta ne menee. En ottaisi pöytää jos en toivoisi edes vähän voittoa saavani, muuten voisin vain kärrätä ne kiertsiin. Ja torissa vaatteiden kaupittelu on työlästä. Viimeksi kun möin vauvanvaatteita laitoin suoraan pakettina ja hinnaksi tuli n. Euro per vaate. Halvalla meni, ja iso osa melkein uuden veroista ja käyttämätöntäkin.

Nyt pitää kyllä sanoa, että kirpputorilla ja kirpputorilla on väliä ja erityisesti mitä myyt. Nella ja Nuttu kirppiksellä olen saanut monta kertaa noin 700€ (6 päivää) ja viimeksi vaan noin 300€. Samaa Akseli kirpputorilla menee todella hyvin tavaraa kaupaksi. En veisi koskaan, jos saisin pari euroo päivässä. Onko se kirpputori sitten jossakin 1000 mäen ja meren takana. Olen todella pettynyt jos ei tulee päivässä see 100€ täyteen, koska olen tottunut jo hyvään myyntiin.

Nyt pitää kyllä sanoa, että kirpputorilla ja kirpputorilla on väliä ja erityisesti mitä myyt. Nella ja Nuttu kirppiksellä olen saanut monta kertaa noin 700€ (6 päivää) ja viimeksi vaan noin 300€. Samaa Akseli kirpputorilla menee todella hyvin tavaraa kaupaksi. En veisi koskaan, jos saisin pari euroo päivässä. Onko se kirpputori sitten jossakin 1000 mäen ja meren takana. Olen todella pettynyt jos ei tulee päivässä see 100€ täyteen, koska olen tottunut jo hyvään myyntiin.

Mulla tuli voittoa 120e kuukaudessa, joten paikalla on todellakin väliä. Ihan perus siistejä lastenvaatetta ja lelua sekä kenkiä oli lähinnä myynnissä.

Yhteistyössä