Paljonko lastenne sairasvakuutusmaksu on vuodessa? Entä omavastuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";22643467]Kiitos, että vastasit. :) Tapaturmastakin pitää siis maksaa omavastuu?[/QUOTE]

Itse asiassa en ole tuosta varma. Luulisin, että tapaturmavakuutuksessa ei ole omavastuuta, mutta varma en ole. On aika kauan, kun oon vakuutuspapereita viimeksi tutkinut. :)

n.200€/vuosi ja taitaa olla tapiolan vakuutus. Me matkustetaan paljon ja ei aina olla omassa "kotikunnassa" joten olen katsonut hyödylliseksi että lapsella on vakuutus. Pääsee sitten käymään lääkärissä jos tarve niin vaatii. Vakuutus on ollut nyt kaksi vuotta ja kertaakaan ei olla jouduttu sitä käyttämään, mutta jotenkin rauhoittaa ku tietää että se on olemassa :)

Lähivakuutuksesta 220e / vuosi kun lapsi on 3 vuotias. Hinta olisi 330e/vuosi jos meillä ei olisi kotivakuutusta samasta yhtiöstä. Yleensä yhtiöt tuolla tavalla niputtavat lapsivakuutuksen kotivakuutuksen kylkeen.

Omavastuu 50e. (Ja vakuutuksen vuosihinta oli hiukan kalliimpi vauvavuotena.)

Käytämme noin 6 kertaa vuodessa, omavastuu on per sairaus, eli samasta flunssasta jos käyntien välillä on max 3 kk, niin ei mene enää uutta omavastuuta ja muissa sairauksissa kuten vaikka joku astma, niin omavastuu menee vain kerran.

Mukana on tapaturmavakuutus ja siinä ei ole omavastuuta. KErran olemme käyttäneet sitä kun sisko löi poikaa suoraa silmään.

Viimeksi muokattu:
Kaksoset 10v, tyttö ja poika
Vakuutus Tapiolassa
Vuosimaksu yhteensä 309e ja omavastuu 60e ja vakuutusyhtiötä en voi vaihtaa, koska poikani ei saisi muualta vakuutusta, vakuutus on ollut kovassa käytössä, koska pojalla astma ja kaikki ollaan saatu takasin, vain 1 omavastuu

Yhteistyössä