R
Rawaliini-77
Vieras
Mummo alkoi puhua että pitäis laittaa "hautajaistili". Uskon sen olevan monelle vanhan kansan ihmiselle kunnia-asia, että on hautausrahat valmiina että omillaan pääsee monttuun. No mummolla nyt ei ole muutamasta tonnista kiinni.
Hän pyysi mua auttamaan suunnittelussa, kun äitini ei sellaisista halua puhua.
Mun mielestä on ihan hienoa suunnitella etukäteen!
Onko teillä kokemuksia mitä hautaus maksaa? Ei halvin mahdollinen, mutta ei mitään pröystäilyäkään.
Nätti perinteinen arkku, keramiikkauurna, siis tuhkaus, kukkia paljon, kahvit sukulaisille ja Aamulehden pieni kuolinilmoitus. Hautakivi on jo ja hautapaikka ukin vieressä. Tällaisia toiveita oli.
Hän pyysi mua auttamaan suunnittelussa, kun äitini ei sellaisista halua puhua.
Mun mielestä on ihan hienoa suunnitella etukäteen!
Onko teillä kokemuksia mitä hautaus maksaa? Ei halvin mahdollinen, mutta ei mitään pröystäilyäkään.
Nätti perinteinen arkku, keramiikkauurna, siis tuhkaus, kukkia paljon, kahvit sukulaisille ja Aamulehden pieni kuolinilmoitus. Hautakivi on jo ja hautapaikka ukin vieressä. Tällaisia toiveita oli.