paljonko maksaa jos vie koiran eläinlääkärille tarkastuskäynnille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Täällä käyntimaksu on 25 ? ja siihen toimenpiteet ja tarvikkeet päälle. Verikoe otetaan koiralta yleensä etujalasta. Ja hinnat voi vaihdella suuresti saman kaupungin sisälläkin.

eli jos sanon vaan että ihan tarkastus käynti niin se maksaa sen tuon tasan 25 euroa eikä yhtään enempää?

Alkuperäinen kirjoittaja neå:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Täällä käyntimaksu on 25 ? ja siihen toimenpiteet ja tarvikkeet päälle. Verikoe otetaan koiralta yleensä etujalasta. Ja hinnat voi vaihdella suuresti saman kaupungin sisälläkin.

eli jos sanon vaan että ihan tarkastus käynti niin se maksaa sen tuon tasan 25 euroa eikä yhtään enempää?

Ei vaan tuon päälle tulee vielä toimenpidemaksut. Eli esim. siitä verikokeen ottamisesta ja tutkimisesta tulee vielä maksu tuohon päälle.

mä tos joku aika soitin eläinlääkärille ja kysyin semmosta peruslääkärin tarkastusta koiralle niin sen kommentti tosta hinnasta oli 40-500 e riippuen et jos sit joutuu ottaa verikokeita ja tutkiin tarkemmin.. jos löytyykin jotain.

Tuossa siitä miten hinta muodostuu

Hoitopalvelun hinta muodostuu seuraavasti:

· Perusmaksu (klinikkamaksu)
· Toimenpidemaksu toimenpiteen ja eläimen koon mukaan
· Käytetyt ja ostetut lääkkeet
· Käytetyt materiaalit
· Käytetty aika

tätä et halua kuulla, mutta et sitten ajatellut asiaa koiraa ottaessasi..? :|
tokihan aina voi tulla yllättäviä menoja ja olla tiukkoja aikoja,mutta.. no.. kukin tyylillään..
mikä sun koirallas on?

no huh huh!!!

itse olen ollut vähävarainen opiskelija-koiranomistaja, mutta aina olen rahat löytänyt eläinlääkäriin, jos on koirat sairastanu. Jos ei muuta niin sitte lainannu kavereilta tai porukoilta, mutta yleensä laitoin pahan päivän varalle (=saakelin kalliisiin eläinlääkärikuluihin) jemmaan jo etukäteen.

Meillä päin pelkkä käynti tulee maksaa sen viitisen kymppiä, vähemmällä en tosin ole koskaan selvinny vaikka ollaanki käyty lääkärissä monellakin eri paikkakunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no sitten koirani kuolee syliini ja minä myös. :'(

siis anteeks,mutta anteeks mitä? :o

luit aivan oikein. ei mulla ole varaa viedä koiraani lääkäriin jos se maksaa noin hitosti. :(

oleppa kuule itse pari viikkoa syömättä jos ei muuten rahaa ole lemmikin hoitoon

tätä et halua kuulla, mutta et sitten ajatellut asiaa koiraa ottaessasi..? :|
tokihan aina voi tulla yllättäviä menoja ja olla tiukkoja aikoja,mutta.. no.. kukin tyylillään..
mikä sun koirallas on?

koira ei ollut minun kun se otettiin, mutta nyt se on. koira on käytetty viimeksi eläinlääkärissä vuonna 1998 rokotuksilla. koira on kipeä ja sillä on sininen patti toisessa takajalassa sekä suuri möhkäle patti vatsassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

luit aivan oikein. ei mulla ole varaa viedä koiraani lääkäriin jos se maksaa noin hitosti. :(

oleppa kuule itse pari viikkoa syömättä jos ei muuten rahaa ole lemmikin hoitoon

en voi ku olen sairas itsekin. kiitos v****ti tuesta!

siis nyt soitat eläinlääkärille ja sanot vaikka suoraan et oon ihan persaukinen et voisko jotenkin osissa maksaa tai saada laskun tai jotain ja jostain kivenkolosta lainaat rahat? kamalaa jos toinen kärsii :'(

siis nyt soitat eläinlääkärille ja sanot vaikka suoraan et oon ihan persaukinen et voisko jotenkin osissa maksaa tai saada laskun tai jotain ja jostain kivenkolosta lainaat rahat? kamalaa jos toinen kärsii :'(

soittaa voin ja kysyä, mutta muuhun en voi.

Kannattaisi ajatella ennen lemmikin ottamista nuita juttuja.
Viaton eläin kärsii,jos ei saa asianmukaista hoitoa!
Tuskin sitä haluat rakkaalle lemmikillesi..?

Alkuperäinen kirjoittaja jalmir harmaana:

Kannattaisi ajatella ennen lemmikin ottamista nuita juttuja.
Viaton eläin kärsii,jos ei saa asianmukaista hoitoa!
Tuskin sitä haluat rakkaalle lemmikillesi..?

en halua. mutta minkä sitä itselleen ja tilanteelleen voi. minä en koiraa ottanut vaikka sitä rakastankin, se tuli minulle pakosta. koska muuten se olisi ammutti silmieni edessä. :(

en halua. mutta minkä sitä itselleen ja tilanteelleen voi. minä en koiraa ottanut vaikka sitä rakastankin, se tuli minulle pakosta. koska muuten se olisi ammutti silmieni edessä. :(

tuo ei ole mikään selitys, sinulla on vissiin ollut aikaa hankkia koiralle sellainen koti jossa sitä halutaan ja hoidetaan vaikka tiukankin paikan tullen

tuo ei ole mikään selitys, sinulla on vissiin ollut aikaa hankkia koiralle sellainen koti jossa sitä halutaan ja hoidetaan vaikka tiukankin paikan tullen

minä hoidan koiraa ja haluan sen olevan kanssani. ja miten lapsi voi hankkia koiralle kodin?

minä hoidan koiraa ja haluan sen olevan kanssani. ja miten lapsi voi hankkia koiralle kodin?

lapsi?

lapsi?

olin lapsi kun pelastin koiran tapolta.

Yhteistyössä