Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neå:olin lapsi kun pelastin koiran tapolta.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:kerropas neå nyt koko tilanne, miten koira on sulle joutunu ja mikä on nyt tilanne? käytkö töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja badass:keneltäkään et pysty lainaamaan? koira olis nyt saatava lääkäriin, kuulosti noi patit aika pahalta :/ kyllä kai sä jostain saisit lainattua edes hiukan? tai säästät jostain omasta menosta? kamala tilanne :|
Alkuperäinen kirjoittaja badass:soita eläinlääkäriin ja kysy neuvoa!! hyvällä säkällä voivat joustaa sen verran että maksat myöhemmin! jos teilläpäin on monta ell niin soita kaikki läpi ja mene halvimmalle..
Alkuperäinen kirjoittaja badass:no niistä kahdesta sitten se halvempi,soitto sinne nyt heti? pakko sun koiran on saada apua!
Alkuperäinen kirjoittaja neå:Alkuperäinen kirjoittaja badass:no niistä kahdesta sitten se halvempi,soitto sinne nyt heti? pakko sun koiran on saada apua!
soitan sitten kun saan sen puhelimen ostettua.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:siis.. sul ei ole puhelinta? kuinka kaukana se ell on? kävele sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja neå:Alkuperäinen kirjoittaja badass:siis.. sul ei ole puhelinta? kuinka kaukana se ell on? kävele sinne?
ei puhelin meni rikki.tosi kaukana 50 kilometrin päässä. voisin kävellä mutta koira ei siihen pysty. enkä minä jaksa kantaa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja neå:Alkuperäinen kirjoittaja badass:no niistä kahdesta sitten se halvempi,soitto sinne nyt heti? pakko sun koiran on saada apua!
soitan sitten kun saan sen puhelimen ostettua.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:joo tuntuu vähä uskomattomalle tää tarina,miten sul netti löytyy mut ei puhelinta?myy tietokone nii on rahaa ell..
mä oon kotiäiti pienelle pojalle,minimi äp raha,ukollakaan ei isot tulot..silti tämän vuoden puolella olen viimeiset omat rahat laittanu uroksen pallien poistoon,nartun tarkastuskäyntiin,nartulta myös leikattiin suusta kasvaimet..vaihtoehtoina oli leikkaus/lopetus..nartun lääkkeisiin mennyt joku 200e tänä vuonna jo..mielummin olen itse syömättä kuin annan koirieni kärsiä..ei koiria pidä ottaa jos ei oo vara hoitaa niitä..
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:no sit sä varmaan voit sen puhelimesta soittaa ell kenen koneella/netissä olet =) vai eikö silläkään oo puhelinta?
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:miks sä sit kyselet täällä paljonko maksaa jos sulla ei oo rahaa käydä?