Paljonko maksaa sormusten suurennuttaminen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
:ashamed:
Noloahan se on, ettei vihki- ja kihlasormuksen mahdu enää sormeen. Ja niin ne tahtoisin käyttöön.

Osaako kukaan veikata, paljonko sormusten suurennuttaminen voisi maksaa?
Jos saisin ne vietyä liikkeeseen operoitavaksi.

:flower: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasumamma:
tuo kai riippuu ihan siitä että joutuisko "katkaisemaan" vai tarvisko vaan vähän "venyttää"...
Meilläpäin "venytys" ei maksa mitään :)
mutta riippuu tietenkin mallista yms.

Aivan.
Unohdinpa tosiaan sanoa, että sormukset on ihan tavalliset kultaiset yksinkertaiset, mutta melko leveät renkaat. Ei kiviä eikä muutakaan.

Ja tarve ei nyt ihan kamala ole, saan ne sormeen kyllä, mutta en kunnolla pois. :D

Kiitos siulle, käyn seuraavalla kauppareissulla kysymässä asiaa alan liikkeestä. :)
 

Yhteistyössä