Paljonko maksaa tänä päivänä ajokortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kortiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu paikasta.
http://keltaisetsivut.eniro.fi/query?what=cs&ax=&newSearch=1&street=&zipcode=&area=&match=&match_comp=&match_street=&match_geo=&advanced=&heading_code=&search_word=autokouluja&company_name=&geo_area=&dir_area=

Mutta mitä se kakkosvaihe tarkoittaa,siis että tuleeko siitä sama maksu uudestaan vai miten?

Tunnen itteni tosi tyhmäks kun tälläsiä kyselen,mutta kun ei ole ollut ajankohtasta aiemmin edes harkita moista

ei sisällä:
pimeän ajo hinta?
ratamaksu 45e
kirjalliset ja inssi 48e
poliilaitos lupa maksut 60e
passikuvat n.8e
lääkärintodistus 23->e
kun haet ajokortin niin 25e korttimaksua
että 1500 vois olla lähelle oikeeta hintoo

eiköhän sekin ihan mukavasti maksa! sehän se sitten vasta ajokortti on, ensin on koulu ja tässä välissä itsenäistä harjoittelua, ja kakkosvaiheen jälkee pysyvä kortti

muistaakseni kakkosvaihe maksoi vain murto-osan siitä mitä se "ykkösvaihe"- Eli kakkos vaiheessa taisi olla vain pimeänajo-harjoitus ja sitten liukaalla-ajo.. Siitä on tosin aikaa kun minä ajoin kortin ja kaikki voi olla muuttunut täydin..

jos repuuttaa inssin niin sitten taisi tulla muutama ajotunti lisää (maksaa x summan) ja sitten uusi inssi maksu taas...muistaakseni. Minä kyllä siis pääsin heti ekalla läpi, ei kokemusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja ajokortti:
muistaakseni kakkosvaihe maksoi vain murto-osan siitä mitä se "ykkösvaihe"- Eli kakkos vaiheessa taisi olla vain pimeänajo-harjoitus ja sitten liukaalla-ajo.. Siitä on tosin aikaa kun minä ajoin kortin ja kaikki voi olla muuttunut täydin..

Näin munkin muistaakseni meni..täällä se maksoi jotain (siis kakkosvaihe) 250e+ratamaksut 63e

Alkuperäinen kirjoittaja kortti viikon:
ei sisällä:
pimeän ajo hinta?
ratamaksu 45e
kirjalliset ja inssi 48e
passikuvat n.8e
lääkärintodistus 23->e

+ kakkos vaihde..

Kallista se on

taloudellista ajoa, ja liukkaan rata yksin. ykkös vaiheessahan siellä ajetaan open kanssa. pimeä ajetaan ykkösvaiheessa, mutta kun kesällä sitä ei voi harrastaa... niin siksi se tulee joillekin erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kortiton:
Jos sitten reputta inssiajon,vai mikä se nyt onkaan niin joutuuko maksaa koko homman uusiks?

muistaakseni pitää maksaa inssi uudelleen.

onko se sitten iso summa? Mä en yhtän haluais koko korttia mutta kolme lapsen äitinä ja korvessa asuvana sen nähtävästi sitten tarvitsen jotta pääsen kiinni työelämään

Jos reputat inssin inssinajattaja määrää sinulle lisätunteja jotka 1h=50e ainakin täällä päin.Jotka pitää käydä ajamassa ennen inssiä ja sitten uudelleen inssiin, helppo se inssi on kunhan ei jännitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kortti viikon:
ei sisällä:
pimeän ajo hinta?
ratamaksu 45e
kirjalliset ja inssi 48e
passikuvat n.8e
lääkärintodistus 23->e

mulla sisälty noi kaikki paitsi pimeän ajo niin 1300?

kannattaa harkita sitä, että ajaisit kortin opetusluvalla. Sen luvan voi saada (siis jos miehesi alkaa opettaan sinua), jos on hakijalla ollut ajokortti vähintään 3 vuotta ilman vakavia liikennerikkomuksia ja asutte samassa taloudessa. meillä mun mies opetti mua ja tuli maksaan yhteensä muistaakseni n. 350 euroa. plus tietenki bensat. mut aika paljon ajettiin ns. hyötyajoja, niin ei tullu niistä ylimääräisiä bensakustannuksia. ja itekki sai ajaa niin paljo ku halus, samaan hintaan... inssin pääsin ekalla läpi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kortiton:
Kertokaa rehellisesti onko se kortti kamalan vaikea saada,siis oppiiko tällänen tyhmäkin helposti

Mulla meni 3 inssiä enneko pääsin läpi enkä ees tyhmänä ittee pidä.

En ole ajanut kuin silloin nuorena, oli minusta vaikeaa hommaa.

Yhteistyössä