Paljonko maksaisit 2010 äp:n uusista vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukkuu vaatteisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun mä ajattelin, että ehkä just tuon makuupussin voisin pitää muistona. Ja nuo kynsisakset jne tulisi kyllä käyttöön, eli en koko pakettia myisi. Onhan tuolla näköjään aika paljon äp:n vaatteita myynnissä kun hain sanalla äp 2010. Täytyy varmaan munkin kokeilla, jos joku muutamalla eurolla ostais :)!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirppishintoja. Pikkuvaatteet 2-3?, koska uusia ovat. Haalari ehkä 10-15?. Ä-pakkauksen vaatteet eivät ihan hurmu nättejä, eikä laatu välttämättä parhaasta päästä.

Ja noilla hinnoilla saa myydä aika kauan.
En mä ainakaan kuuna päivänä maksais äp-bodysta tai potkareista 2-3?.
Enkä haalarista jopa yli 10?.

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Mie en maksais mittää. Ilmatteeksi saatu, miks pitäs maksaa?

peesaan tätä :)

Toisaalta, ne jotka eivät ilmaiseksi ota tuota, saavat sen rahana. Eli, jos otat pakkauksen ja et tarvitsekaan, "pitäisi" se ilmaiseksi antaa eteenpäin. Ite ei saa mitään. mutta jos ittaa rahana, on 140 ? rikkaampi. Mikä kohta multa nyt jäi tajuamatta?????? Sie et maksais juu, mutta ookko sie sitä mieltä, ettei kenenkään muunkaan pitäis maksaa? Jotta ap:n pitäis antaa ilmatteeks, kun on itekin ilmatteeks saanut? Outoa, perin outoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
En mitään, koska mun mielestä ne vaatteet on rumia ja hemmetin huonolaatuisia.

Mun mielestä -08 pakkauksen bodyt oli kyllä ihan hyvälaatuisia, potkikset oli penaalista ja toppapuku jostain ihan muusta suosta.

Puhe oli nyt vuoden 2010 pakkausesta, ihan susi koko paketti.

miten joku huutaa kympin noista sukista ja tumpuista ja myssystä. Ja postikulut päälle. Ei voi käsittää. Boby 7 euroa +postarit! Onhan nuo ihan siistejä, mutta aivan peruskäyttövaatteita, joita on edullisesti kaupat pullollaan.

Niin, en mäkään tajua, miksi ne vaatteet pitäisi ilmaiseksi antaa, jos on "ilmaiseksi" saanut. Ja kun ei ole ilmaiseksi saatu. Jos vielä voisi, niin vaihtaisin heti pakkauksen tuohon 140 euroon!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
212e saa rahaa tuo myyjä tällä hetkellä olevien huutojen mukaan et on se pakkaus sittenkin ehkä ragan arvoinen :D

Onhan se KELAn sivuilta:
Äitiyspakkauksen voi myös maksaa itse, jos äidillä ei ole siihen oikeutta. Esim. monet ulkomaille muuttaneet perheet, jotka eivät enää kuulu Suomen sosiaaliturvan piiriin, tilaavat ja maksavat pakkauksen itse. Ostettuna pakkaus maksaa 274,15 euroa + postikulut

Eihän se ole ilmainen, siinä on vaihtoehtona raha (140e) eli ainakin sen verran sillä on hintaa.

Vai annatko sen rahankin vastikkeetta eteenpäin, kun olet sen kerran ilmaiseksi saanut?

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
212e saa rahaa tuo myyjä tällä hetkellä olevien huutojen mukaan et on se pakkaus sittenkin ehkä ragan arvoinen :D

Onhan se KELAn sivuilta:
Äitiyspakkauksen voi myös maksaa itse, jos äidillä ei ole siihen oikeutta. Esim. monet ulkomaille muuttaneet perheet, jotka eivät enää kuulu Suomen sosiaaliturvan piiriin, tilaavat ja maksavat pakkauksen itse. Ostettuna pakkaus maksaa 274,15 euroa + postikulut

Pitää ens kerral ottaa pakkaus ja laittaa myyntiin niin saa paaljon enemmän kaikkea kivaa kaupasta vaaville :)

http://www.huuto.net/kohteet/ap-2010-toppahaalari--rukkaset--topposet/141817260

Onkohan sama myyjä kyseessä näissä molemmissa toppahaalarikohteissa. lähes palautteettoma myyjät t, Kemistä ja samanlaiset ilmoituksetkin...

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Eihän se ole ilmainen, siinä on vaihtoehtona raha (140e) eli ainakin sen verran sillä on hintaa.

Vai annatko sen rahankin vastikkeetta eteenpäin, kun olet sen kerran ilmaiseksi saanut?

Eiks siinä pakkauksessa ole kuitenkin yli 250e tavaraa.

Yhteistyössä