Paljonko maksoi hääkakkunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Ja siis nimenomaan leipomosta / pitopalvelusta tms tilattu!

Oliko perus kermakakku vai esim marsipaani / jokin muu kuorrute?
Kuinka monta vierasta?

Kiitos! :)

Mietin kaverin kanssa tässä paljonko pyytää kakun teosta kun tilattu.

Alkuperäinen kirjoittaja bakery:
Jos olet harrastelija, niin älä nyt noita leipomoiden hintoja pyydä! Miten isoa kakkua teet?

Toki edullisemmin kuin leipomoissa mutta kyllä ne ainekset maksaa yhtä paljon kuin leipomoillekin, jopa enemmän kun tulee ostettua sitä yhtä kertaa varten eikä isoa tukku satsia esim. kananmunia :D

niin ja maksat tietenkin verot ja muut työvoimakustannukset... :)

:whistle: Ahaa, ok.. Luulen vaan että verottaja ei yhdestä kakusta olisi järin kiinnostunut?

Niin en minä itse sitä ole tekemässä kun kaveri soitti ja kysyi neuvoa kun häneltä oli kyselty alkaako tekemään.

Riippuu hinta varmaan kakun koosta. Itse olen hiukan laiska leipomaan, joten yleensä tilaan :ashamed: Hinta on yleensä määräytynyt sen mukaan, monelle henkilölle kakku on. Viimeksi tilasin tavallisen kakun leipomosta muksun synttäreille (25 hlö) ja maksoi 24 ?. On minusta tosi edullinen leipomo kyllä. HÄÄ-sana tuo muuten aina lisähintaa ihan kaikkeen ;)

Mulla meni joku aika sitten tarvikkeisiin vajaat 40? (kerma on pirun kallista :| ) ja niistä tein yhden 10 munan kakun + yhden 6 munan kakun. Syöjiä piti tilaajan laskujen mukaan olla 30, mutta olikin sitten laskettu reilusti yläkanttiin.

Muoks. Katselin kerran paikallisen leipomon hinnastoa, niin tavallinen kermakakku yli 60?!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
niin ja maksat tietenkin verot ja muut työvoimakustannukset... :)

:whistle: Ahaa, ok.. Luulen vaan että verottaja ei yhdestä kakusta olisi järin kiinnostunut?

Niin en minä itse sitä ole tekemässä kun kaveri soitti ja kysyi neuvoa kun häneltä oli kyselty alkaako tekemään.

Ymmärtääkseni sinäkin leivot tilauksesta, muttet ole tainnut verottajalle ilmoitella näistä sivubisneksistäsi?

Meillä oli 3-kerroksinen linnakakku ja se oli laskettu 50hengen mukaan mutta todellisuudessa siitä jäi vielä toiselle 50hengelle.. 100?. Kakku oli juuri sellainen kun haluttiin. Marsipaanista päällinen jotta ei sulanut kun oli ulkohäät.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No vissiin näin alustavasti kakut olis 60hlö.Eli varmaan sen 4 kakkua sais tehä.
Eikä ollut tietoa vielä on perus -vai marsipaani tms..

On ollut NallePuh kyllä halpa kakku! =) :o

No todellakin! En ole itse viitsinyt tuohon hintaan enää paljon kakkuja väsätä, kun huono leipuri olen.

Yhteistyössä