Paljonko maksoi Reimatec toppahaalari kokoa 68cm alessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toppahaalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toppahaalari

Vieras
Ja onkohan niitä enää missään myynnissä....? Meille on tuo ison siskon 74cm ihan liian iso ja tarvittaisiin vielä se 68cm, mutta mistähän sen edullisesti löytäisi?

Onko enää missään alessa tuota kokoa tytölle? Eihän missään nettikaupassa olisi? Kun ei täällä tuppukylässä kyllä mitään ole...

Yleensä 68 cm vaatteita käyttävä lapsi ulkoilee rattaissa, eikä vielä kävele/istu maassa. Mihin ihmeeseen tarvitaan kosteudenpitävää haalaria niin pienellä? Ihan vaan sen takia, että on hienoa omistaa Reimatec ja naapurit näkee, että teillä on varaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kuka 68 cm tarvii reimatecciä?????

Vain parasta niin vanhemmille kuin lapsilleen. Miksi ei?

Eiköhän se täälläkin palstalla ole todettu, ettei se Reimatec ole sitä parasta. Mäkään en tajua, et kuka viitsii tuon kokoisella ostaa jonkun Reimatecin, kun tavallisellakin haalarilla pärjää ja parempiakin merkkejä on kuin Reimatec.

Alkuperäinen kirjoittaja vieres:
Reimatecciä ei kannata ostaa vaunulapselle, koska se on suht ohut ja tarkoitettu liikkuvalle lapselle loskakeliin.

Erimieltä, mä hylkäsin reiman haalarin vauvaikäiseltä kun oli liian kuuma. Ei voinut pukea kauppa/ autoreissuun, koska heti oli hiki päässä.

Vaunukäytössä ok ja nykyäänkin voi laittaa villahaalaria alle jos on kylmä ilma, ihan niinkun ennen oli tapana....

Reimatecciä ei kannata ostaa vaunulapselle, koska se on suht ohut ja tarkoitettu liikkuvalle lapselle loskakeliin.

Ohuita ovat koska ovat laadukkaita halpiksissa pitää sitä kakkakamaa työntää täytteeks asti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Erimieltä, mä hylkäsin reiman haalarin vauvaikäiseltä kun oli liian kuuma. Ei voinut pukea kauppa/ autoreissuun, koska heti oli hiki päässä.

Vaunukäytössä ok ja nykyäänkin voi laittaa villahaalaria alle jos on kylmä ilma, ihan niinkun ennen oli tapana....

Reima ei ole sama kuin Reimatec!

Eiköhän se täälläkin palstalla ole todettu, ettei se Reimatec ole sitä parasta. Mäkään en tajua, et kuka viitsii tuon kokoisella ostaa jonkun Reimatecin, kun tavallisellakin haalarilla pärjää ja parempiakin merkkejä on kuin Reimatec.

On se nyt kumma etten saa itse määrittää meidän perheen parasta. Jos me koemme että reimatec on meille parasta niin se sitten on. Minulle on ihan sama mitä se sinulle on.

On se nyt kumma etten saa itse määrittää meidän perheen parasta. Jos me koemme että reimatec on meille parasta niin se sitten on. Minulle on ihan sama mitä se sinulle on.

Ei nyt hernettä tarvitse nenään vetää, jos joku sanoo toisin kuin sinä =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
en osta enää ikinä reimatecciä enkä suosittele sitä kellekkään muullekkaan. jos tuote viallinen reima ei edes korvaa,ihan peestä koko firma.

Mulla meni kerran reimatecistä vetoketju rikki ja kyllä ne korvas koko haalarin ja antoivat kaupan päälle hatun ja hanskat. Ihan helposti. Riippuu varmaan osto paikasta. Vuosi oli 2006.

Voi ei..oonko mie nyt huono äiti kun en hoksannut ostaa jo vauvalle ensihaalariksi reimatekkiä, kokoa 56cm? B)

No ihan samaa mieltä edellisten kanssa, en ymmärää miks noin pienelle kosteussuojattu haalari.. :o

Siis apua mikä haloo tästä nousi :D! Olen siis ketjun aloittaja :)
Meidän neiti on 9kk ja konttaa kovasti ulkona hangessa ja istuskelee välillä myös. Reimatecit on meillä hyviksi havaittu, ei ole ollenkaan mikään merkkikysymys. Löytyy osalta lapsilta toki Lassieta ja Lenneäkin ;)

Koittakaa nyt pärjätä sen asian kanssa, että joku haluaa konttaavalle lapselle Reimatecin :D

Yhteistyössä