Paljonko maksoi Reimatec toppahaalari kokoa 68cm alessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toppahaalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miepä kerron kans miks noin pienellekin voi haluta Reimatecin. Jos isommalla sisaruksellakin on, niin onhan se suloisen näkönen kun pienelläkin on samaa sarjaa (minäkö turhamainen?) Ja toisekseenkin reimatecin jälleenmyyntiarvo on älytön, varsinkin nyt kun alesta ostaa, niin omat saa syksyllä opois kun huutiksessa myy. :D

Alkuperäinen kirjoittaja toppahaalari:
Siis apua mikä haloo tästä nousi :D! Olen siis ketjun aloittaja :)
Meidän neiti on 9kk ja konttaa kovasti ulkona hangessa ja istuskelee välillä myös. Reimatecit on meillä hyviksi havaittu, ei ole ollenkaan mikään merkkikysymys. Löytyy osalta lapsilta toki Lassieta ja Lenneäkin ;)

Koittakaa nyt pärjätä sen asian kanssa, että joku haluaa konttaavalle lapselle Reimatecin :D

hui kuinka pieniä noi tyttölapset ovat!!
meiän poika 8kk ja rapiat käyttää 80 cm haalaria eikä se ole kuin hieman väljä.74 olis varmaan ihan nipin napin menevä enää.
mut jos ihan alkuperäseen kyssäriin vastaisin niin sinuna en ostasi sitä pienempää enää...ei niissä koko eroa ole juurikaan kun kaupassa katsot tarkemmin.pari senttiä pituutta hiahassa ja lahkeessa ja nehän vo vaikka kääriä!!!
mutta toki jos haluat ostaa niin osta pois.hintoja en oo kattonu mut ite ostin löytötavara talosta lassien supratecin 30 eurolla....eli jos ei reimateciaä tarvi niin käy siellä!!

Reimatec sopii ihan pienillekin, koska kangas on pyyhkäisemällä siisti, eikä ulkopukua näin ollen tarvi pestä kovin usein jos koskaan. Toinen iso plussa on materiaalin myrkyttömyys, verrattuna esim Lindexin tai Henkkamaukan talvihaalareihin. Lukekaa Kuluttajaviraston talvihaalaritesti, jos ette ole asiasta kuulleet.
Jos ihmisellä on varaa voi hän ostaa mitä itse haluaa. Merkki maksaa, ja jos haluaa maksaa ilmasta, niin mitä se muille kuuluu. Mun puolesta ostakaa vauvallenne vaikka Burberryn paita 90 eurolla tai Tarjoustalon talvihaalari kympillä, ei tasan kiinnosta muiden hankinnat. Itse ostan Reimatecia ja Rasaviliä, koska ne ovat meillä toimineet tosi hyvin.

Löysin haulla tämän ketjun kun etsin itse 68-kokoista kosteuden pitävää haalaria. Lapseni on 1-vuotias joka ulkoilee ihan normaalisti, ei vaunuissa, ja tarvitsee suojatun puvun. Tosi ilkeitä vastauksia alussa. Meidän 68-senttinen kävelee, eikä ole mikään makaava vauva. Lapsia on eri kokoisia, tarpeeksi pieniä haalareita sen sijaan harvemmassa, sellaisia jotka kestää kosteudenkin, ei mitään vanupukuja.

Alkuperäinen kirjoittaja voi sentään;28791706:
Löysin haulla tämän ketjun kun etsin itse 68-kokoista kosteuden pitävää haalaria. Lapseni on 1-vuotias joka ulkoilee ihan normaalisti, ei vaunuissa, ja tarvitsee suojatun puvun. Tosi ilkeitä vastauksia alussa. Meidän 68-senttinen kävelee, eikä ole mikään makaava vauva. Lapsia on eri kokoisia, tarpeeksi pieniä haalareita sen sijaan harvemmassa, sellaisia jotka kestää kosteudenkin, ei mitään vanupukuja.

1v joka käyttää 68 kokoisia vaatteita?

Yhteistyössä