Paljonko miehen pitää tienata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miespuolinen katkero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miespuolinen katkero

Vieras
Hyvää iltapäivää, arvon naiset.

Kysyn suoraan: Paljonko miehesi pitäisi tienata, jotta et nalkuta?

Tiedän, että kysymys on hyvin mustavalkoinen, mutta pistäkää rohkeasti summa ruutuun, millä antaisitte miehenne keskittyä hoitamaan asiat omalla parhaaksi näkemällä tavallaan.

En kyllä tällaisista asioista nalkuta, mutta jos tyytyväisyyttä kysytään, niin kiva olisi jos mies tienaisi min. 2300 ?. Sais kuitenkin tienata näin ollen pikkusen enemmän mitä minä.

En osaa tarkkaa summaa sanoa, mutta sen verran olisi hyvä tienata yhteensä, että pakolliset menot hoituvat.

Jos asunto olisi oma ja velaton ja minulla pysyvä työpaikka, josta saatavat tulot riittävät yhtiövastikkeeseen, ruokaan ja ehkä vielä johonkin muuhunkin, niin mun puolesta mies saisi lopettaa työnteon vaikka kokonaan, jos siltä tuntuisi.

Ööö... En tiedä, ei mua kiinnosta. Kunhan tullaan toimeen.

Siis pääasia, ettei MIES nalkuta mulle siitä, että MÄ en tienaa tarpeeksi.

Mä muuten en nalkuta. Mä huudan ja kiukuttelen, mutta en koskaan nalkuta.

sanotaan näin että en nalkuta miehelleni raha asioista koska itse olen kotona lapsen kanssa ja odotan toista lasta.
Mielestäni jos vaimo jää kotiin niin olkoon vain onnellinen eikä nalkuta miehelle paljon pitäisi tienata.
Minulla on se periaate että hoidan meidän raha-asiat, kodin ja lapsen ( ja tulevan) niin ja miehen tietysti
:p

Alkuperäinen kirjoittaja Miespuolinen katkero:
Kysymys ei ollut, että paljonko pitäisi tienata, jotta et nalkuta rahasta, vaan paljonko pitäis tianata, jotta et nalkuta....et yhtään...nada?

Jaa...ei taitaisi maailman kaikkien setelipainokoneiden kapasiteetti riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Miespuolinen katkero:
Kysymys ei ollut, että paljonko pitäisi tienata, jotta et nalkuta rahasta, vaan paljonko pitäis tianata, jotta et nalkuta....et yhtään...nada?

Ei tule sellaista tilannetta!

Suosittelen sulle koiraa! Sen edellytetään käyttäytyvän aina isännän kouluttamalla tavalla ja pitävän ihmistä laumansa johtajana. "Ihmisen paras ystävä."

luulen, että nalkutuksen määrä ei ole verrannollinen palkkaan vaan siihen, miten nainen tuntee olevansa loukussa lasten tai kotihommien kanssa. eli siis, jos naisella on päävastuu mitä syödään ja mitä tehdään ja mies sitten vaikka valittaa, että onpas paskaa ruokaa, ni monet nalkuttaa takuulla. sama pätee varmasti toisinpäinkin eli jos mies on päävastuussa arjesta ja nainen esim reissaa tai ei muuten vaan osallistu arkeen, niin löytyy takuulla miehenkin sisältä nalkuttava ääni?