Paljonko olisit valmis maksamaan vuokraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sijoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sijoittaja

Vieras
Kohde olisi 84neliötä rivitalokolmio, kahdessa kerroksessa. Sauna+kylppäri remontoitu vuosi sitten. Keittiö alkuperäisessä kunnossa. Muissa huoneissa tehty pintaremonttia. (suunnittelen teettäväni keittiöremontin jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa)

Mietin, paljonko voisi pyytää vuokraa? Kohde on Turussa, syrjäseudulla.

Alkuperäinen kirjoittaja sijoittaja:
Olisiko 600? oikeasti mahdollista, se tuntuu kovasti suurelta summalta vuokraan. Onko tuollaisella hinnalla joku valmis asumaan.

Me tosiaan maksetaan se 900 okt:stä, ennen maksettiin 630+sähkä+vesi kulutuksen mukaan 15neliötä pienemmästä rivarista. Eikä asuta missään isossa kaupungissa, etelä-suomea kuitenkin. Pyytäisin sen 700 ainakin aluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
700, ehkä 750. Me maksetaan okt:stä 900ee ja sähköt päälle mutta asutaankin täällä metikössä melkein. :)

Oletko ihan oikeasti tuota mieltä..olen menossa pankkiin neuvottelemaan, ja laskin, että kuukausierä olisi n. 400?. Siihen vastikkeet ja muut, niin homma "pyörisi" jopa niin, että jäisi vähän remonttisäästöönkin rahaa. Tätä vaihtoehtoa kyllä täytyy alkaa ihan tosissaan miettimään.

suunnittelen teettäväni keittiöremontin jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa

Max 700e olisi oma raja, joten eiköhän siihen varmasti vuokralainen 600e vuokrallakin löydy.
Tosin, en suostuisi muuttamaan niin että siinä tehtäisi remontti / pitäisi itse remontoida silloin kun siinä asutaan.

600-650.

Mulla oli Turusta rivarikaksio saunalla hintaan 550?, eikä tullut lämmityskuluja. Oli vissiin noin 6 vuotta sitten rakennettu.

Sisko asuu nyt rivarikaksiossa (saunallinen) Turussa ja vuokra heillä on 550?. Talon valmistumisvuotta en tiedä, mutta on siis varsin nykyaikainen, eli rakennettu todennäköisesti 2000-luvulla.

700, ehkä 750. Me maksetaan okt:stä 900ee ja sähköt päälle mutta asutaankin täällä metikössä melkein. :)

Oletko ihan oikeasti tuota mieltä..olen menossa pankkiin neuvottelemaan, ja laskin, että kuukausierä olisi n. 400?. Siihen vastikkeet ja muut, niin homma "pyörisi" jopa niin, että jäisi vähän remonttisäästöönkin rahaa. Tätä vaihtoehtoa kyllä täytyy alkaa ihan tosissaan miettimään.

kannattaa kyllä miettiä tulevat rempat, ne nimittäin nostavat aika kivasti vastiketta ja varsinkin noin vanhassa talossa.

Olisiko 600? oikeasti mahdollista, se tuntuu kovasti suurelta summalta vuokraan. Onko tuollaisella hinnalla joku valmis asumaan.

Todella halpa asunto ois tuolla hinnalla ja vielä hyväkuntoinen. Voisin heti muuttaa jos ois oikee kaupunki :D
Itse maksan 550euroa alle 70neliöisestä 3h+kk, ei edes saunomismahdollisuutta,paritalossa. Syrjässä keskustasta. Tietty sähkö päälle viel tuohon. Asunnon kunto todella huono.

Autopaikka sisältyy, ja Jäkärlässä on.

ok. en kyllä ostais sijoitus asunnoksi. sielläpäin on aika paljon myytävänä halpoja rivareita ja matka keskustaan on aika pitkä. enemmin yksiö yliopiston läheltä. ja niiden yksiöiden arvo nousee kuitenkin paljon. ja voi melkein mitä vaan pyytää vuokraa koska niistä on pula....

No mä en maksais noin paljoa. Me asutaan nyt rivarineliössä ja meilläkin siis sauna, ilmastointi yms. ja vuokra on reilut 700?. Lämmitykset tulee tuohon päälle, mutta ne tekee varmaankin keskimääräisesti noin 80? kuussa (koska kesällä edukkaampaa).

Ja meidän talo on siis vain muutaman vuoden vanha.

Alkuperäinen kirjoittaja +:

kannattaa kyllä miettiä tulevat rempat, ne nimittäin nostavat aika kivasti vastiketta ja varsinkin noin vanhassa talossa.

Taloyhtiö säästää etukäteen remontteja varten, joten tulevat remontit on jo mietitty seuraavaksi viideksi vuodeksi. Toki jos jotain asunnossa olevaa pitää remontoida, se on sitten eri asia.

muuttaisin viivana jos asuttaisi turussa :) täällä ei tuohon hintaan saa kuin kaksion rivarista

Kyllä tuosta voisi jopa sen 750 pyytää vuokraa,mutta ei enempää koska Jäkärlästä on niin pitkä matka kaupungille ja siellä ei lähellä kunnon kauppoja :(

Aika iso rivarikolmio mielestäni,millainen patio tai piha siinä on?

Katso netistä samalla alueella olevien kämppien vuokrapyyntöjä. Saatat yllättyä. Jos toi on jossain turun lähellä niin 700-800 voisit pyytää.

Nää 600e ehdottelijat vaan petaa omaa juttuaan, kun ovat vuokralaisia.... Eli älä niitä kuuntele :)

Yhteistyössä