Paljonko pois ja missä ajassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan, täällä on varmaankin kaikki vielä ihan 'vaiheessa' ja tuuliajollakin moni.. :)
Itse olen puolessa välissä tavoitteesta ja painonvartijoissa opiskelen kohtuutta ja terveellisiä ruokavaihtoehtoja. Liikunta on suorastaan nollassa... Mutta sekin varmaan alkaa kohta maistua, kunhan saa vähän vielä painoa pois.
Tsemppiä!

Aloitin viime elokuussa. Painoa pois 10 kg. On pysynyt poissa ja pikkuhiljaa vielä pari kiloa ois tarkoitus poistaa. Tällähetkellä painan 57 kg. Liikunnalla ja ruokavaliolla pysyvästi, elintavat muuttuneet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 08:34 sähäkkä kirjoitti:
Minä aloitin tammikuun puolen väliln jälkeen ja 10kg on lähtenyt.Vielä ois 4kg tavoitteena.Täytyy pysyä terveellisessä ruokavaliossa tai tulevat muuten kilot varmasti takaisin. :whistle:

Säpä oot hyvin saanu kilot veks :) Ja nuin nopeeta.
Miten oot onnistunu?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:55 Jonnu kirjoitti:
\
Minä aloitin tammikuun puolen väliln jälkeen ja 10kg on lähtenyt.Vielä ois 4kg tavoitteena.Täytyy pysyä terveellisessä ruokavaliossa tai tulevat muuten kilot varmasti takaisin. :whistle:

Miten oot onnistunu?
Minuakin kiinnostaa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 11:12 Marinas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:55 Jonnu kirjoitti:
\

Miten oot onnistunu?
Minuakin kiinnostaa =)
Siis ihan vain noudattamalla painonvartijoitten pisteohjelmaa. :) Ja tietty liikuntaa lisäämällä ja vettä paljon juomalla.Jätin kokonaan juustot,makkarat ja rasvat pois.Paljon hedelmiä ja vihanneksia syön.Leivälle laitan aina kalkkuna siivuja,kurkkua,tomaattia,lehtisalaattia jne...Syön pelkästään ruisleipää ja näkkäriä.Siis tietty rasvaa pitää saada joka päivä vähän jostain,se on tärkeää. :whistle:

Yhteistyössä