Paljonko olette saaneet pois/viikko tai /kk? Paljonko lopulta lähti kaikkineen ja pysyikö poissa? Pelkkä ruokavaliomuutos vai myös liikuntaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 08:34 sähäkkä kirjoitti:Minä aloitin tammikuun puolen väliln jälkeen ja 10kg on lähtenyt.Vielä ois 4kg tavoitteena.Täytyy pysyä terveellisessä ruokavaliossa tai tulevat muuten kilot varmasti takaisin.![]()
Minuakin kiinnostaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:55 Jonnu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 08:34 sähäkkä kirjoitti:Minä aloitin tammikuun puolen väliln jälkeen ja 10kg on lähtenyt.Vielä ois 4kg tavoitteena.Täytyy pysyä terveellisessä ruokavaliossa tai tulevat muuten kilot varmasti takaisin.![]()
Säpä oot hyvin saanu kilot veksJa nuin nopeeta.
Miten oot onnistunu?
Siis ihan vain noudattamalla painonvartijoitten pisteohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 11:12 Marinas kirjoitti:\Minuakin kiinnostaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:55 Jonnu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 08:34 sähäkkä kirjoitti:Minä aloitin tammikuun puolen väliln jälkeen ja 10kg on lähtenyt.Vielä ois 4kg tavoitteena.Täytyy pysyä terveellisessä ruokavaliossa tai tulevat muuten kilot varmasti takaisin.![]()
Säpä oot hyvin saanu kilot veksJa nuin nopeeta.
Miten oot onnistunu?