paljonko pyytäisit/maksaisit reimatecin talvihaalarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
elikkä kaverin kanssa ollut puhe, että ostaisi meiltä pojan tämän talven reimatecin haalarin, haalari siis yhden talven käytössä, vastaa täysin uutta, ei naarmuja, kulumaa missään. Käytetty vaan lumi ja pakkas ilmoilla muiden haalareiden ohella.

mutta en osaa yhtään hinnotella noita, eli mitä itse pyytäisit tai suostuisit maksamaan?

Riippu tietenkin lähtöhinnasta mutta alle puolet siitä, jos esim. 120€ lähtö niin joku 40€ voisin pyytää.

Maksaisi en mitään koska en osta käytettyjä vaatteita.

[QUOTE="aapee";25564775]tuntuu vaan jotenki "halvalta" 20e, ku just maksanu niistä reippaasti yli satasen, olisko ollu 139e..[/QUOTE]

Ostappa seuraava haalari nyt niin saat sen järkevällä hinnalla.

[QUOTE="aapee";25564787]en ny siis odota mitää 80euroa niistä, vaan 40-50e..[/QUOTE]

Tuollasta hintaa voit odottaa huutonetissä tiketin haalareista, ei enää reimateceistä. Itse olen myynyt uusia reimatecejä ja korkein hinta minkäö olen saanut on 60e.

[QUOTE="aapee";25564797]juu, kaikille kolmelle lapselle on jo ens vuoden topat ostettu :)[/QUOTE]

Sano sille kaverillekin jolle olet haalaria myymässä että samalla hinnalla saa uudenkin.

Ei kyllä meiltä lähde 169€:n haalari kahdella kympillä. Mielummin annan sen vaikka ilmaiseksi jollekkin ystävälle, kun myyn sen kirpparilla (hyvässä lykyssä vielä jollekin trokarille) pilkkahintaan. Ja kyseessä siis erittäin hyväkuntoinen haalari eikä mikään reikäinen lumppu.

Ei kyllä meiltä lähde 169€:n haalari kahdella kympillä. Mielummin annan sen vaikka ilmaiseksi jollekkin ystävälle, kun myyn sen kirpparilla (hyvässä lykyssä vielä jollekin trokarille) pilkkahintaan. Ja kyseessä siis erittäin hyväkuntoinen haalari eikä mikään reikäinen lumppu.

No valitettavasti vanha on vanha, eipä niistä huutonetissäkään sen enempää nykyään makseta, muoti on tuolla tiketeissä yms.

Yhteistyössä