M
"mamma"
Vieras
arvio paljonko teillä menee tänä jouluna lasten joululahjoihin
mulla itellä arvoa että per lapsi noin 200-250e. lapsia on kaksi
mulla itellä arvoa että per lapsi noin 200-250e. lapsia on kaksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876464:yhden lapsen lahjoihin menee max 50e
Mä meinaan ostaa tytölle nuken ja pari kirjaa... ja kun sukulaiset ostaa vielä lahjoja, niin turha sitä on itse ostaa enempääSama meillä. Lapset 6v tyttö ja 10v poika.
Ei ole rahaa törsätä älyttömyyksiä joululahjoihin. Ja viidelläkympilläkin saa jotain kivaa jo.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876464:yhden lapsen lahjoihin menee max 50e
samoin.En ole vielä ehtinyt miettiä lahja-asiaa ollenkaan.
NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaaMä ostan tytölle sen Muumitalon ja jonkin kirjan. Paljonkohan noihin sit menee; max. satanen? Voi tosin olla, että homma lähtee taas lapasesta ja ostan vaikka mitä muutakin kivaa. =)
Mä ostan tytölle sen Muumitalon ja jonkin kirjan. Paljonkohan noihin sit menee; max. satanen? Voi tosin olla, että homma lähtee taas lapasesta ja ostan vaikka mitä muutakin kivaa. =)
Ihan sikakallis. Prisman normaalihinta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876676:NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24876676:NetAnttila - Muumi Muumitalo | Lelut Tuolla on ainakin tällähetkellä tarjouksessa toi muumitalo- ei ole kyllä hajuakaan mitä yleensä tollanen maksaa![]()
samoin.