Paljonko ruokaan kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan kannattanee mainita jos on lemmikkejä? meneehän niidenkin ruokaan rahaa.
Meillä tällä hetkellä 3 hlöä, 2 aik+1 lapsi ja 1 koira. Ruokakauppaan menee noin 500e/kk. Käydään K-marketissa. Tuttu lähikauppa. Joskus Prismassa/Citymarketissa.

Suunnitelmallisuus on kaiken A ja O :)
Mietitään aina etukäteen mitä ruokia tehdään.
Käydään kaupassa noin 2 krt/vko (Prisma),jos tulee käytyä useammin niin tulee helposti osteltua sitä sun tätä,ja kaikkea ylimääräistä.

Meidän perhees on minä, mies, poikavauva ja tyttö. Ruokaan menee about 500-700e/kk. Järkyttäviä summia ku rupee miettimään, vähemmälläkin varmaan pärjäis.

n. 1000/kk. 2 aikuista ja 2 lasta (5 ja 13veet). Ja tuossa siis pesuaineet, paperit ja useammat vaatteet (ne mitä marketeista saa). Käytetään paljon luomua ja toria ja myös kauppahallia.

Kiitos vastauksista, musta tuntuu että täällä maalla on hinnat vähän korkeemmat kuin mitä jos asioisi vaikkapa prismassa kaikki ruokaostonsa. Yrittänen säästää valitsemalla rainbow:n tuotteita ja ehkä käymällä ostoksilla illalla, jolloin yleensä lihatuotteita puoleen hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista, musta tuntuu että täällä maalla on hinnat vähän korkeemmat kuin mitä jos asioisi vaikkapa prismassa kaikki ruokaostonsa. Yrittänen säästää valitsemalla rainbow:n tuotteita ja ehkä käymällä ostoksilla illalla, jolloin yleensä lihatuotteita puoleen hintaan.

Niin... No mäkin ajan kauppaan vähintään 20 kilsan päähän. Lähikauppaan en mene, koska siellä on todellakin liian kallista! Mutta siinäkin säästyy, kun sit mä yritän käydä vain kerran vkossa kaupassa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin... No mäkin ajan kauppaan vähintään 20 kilsan päähän. Lähikauppaan en mene, koska siellä on todellakin liian kallista! Mutta siinäkin säästyy, kun sit mä yritän käydä vain kerran vkossa kaupassa...

Ajat autolla? Niin sitä rahaa menee sitten bensaan...

Alkuperäinen kirjoittaja er:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ajat autolla? Niin sitä rahaa menee sitten bensaan...

Niin no enkös mä pistäny, että sen takia käyn vaan kerran vkossa, että sitä ei kuluisi hirveesti siihen bensaan... Jos kävisi vaan lähikaupassa niin voisi käydä päivittäin...

Yhteistyössä