Paljonko saa työmarkkinatukea jne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kuukaudessa yksinhuoltaja.
Eli työtön yksinhuoltaja, paljonko erilaisia tukia saat, paljonko on siis nettotulot (kaikki lapsilisät jne myös laskettuna) Yhteensä.
Olen yhden lapsen yh ja jäämässä työttöäksi eikä oikein tiedossa mitä saan.

[QUOTE="vieras";28968470]Työmarkkinatuki 603e, lapsilisä 152e, elatusmaksu 180e ja asumistuki 446e.[/QUOTE]

No asumistuki riippuu kyllä ihan asunnosta missä asuu ja elatusmaksu on kai alimmillaan 150e vai onko se noussut johonkin? Vai oliko nuo siis se mitä itse saat? Tuo elatusmaksujan riippuu puolisosta, osittain siitä mitä haluaa maksaa. Vähintään kuitenkin 150. Ja nuo kaikki näemmä siis verojen jälkeen..tietysti työmarkkinatuki ainoa josta lähtee veroja.

[QUOTE="vieras";28968484]No asumistuki riippuu kyllä ihan asunnosta missä asuu ja elatusmaksu on kai alimmillaan 150e vai onko se noussut johonkin? Vai oliko nuo siis se mitä itse saat? Tuo elatusmaksujan riippuu puolisosta, osittain siitä mitä haluaa maksaa. Vähintään kuitenkin 150. Ja nuo kaikki näemmä siis verojen jälkeen..tietysti työmarkkinatuki ainoa josta lähtee veroja.[/QUOTE]

Tottakai mä vastasin mitä itse saan. Ja luulisi, että kaikki tietää, että elatusmaksu ja asumistuki ei ole kaikilla sama.

Yhteistyössä