Paljonko semmosen perus henkilöauton dieselvero on vuodessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiinnostunut"

Vieras
Kyselen ihan mielenkiinnosta, en periaatteessa tee sillä tiedolla mitään, mut haluan tietää. :D Ihan semmonen joku 5-hengen perusauto jos olis? Et puhutaanko sadoista vai tuhansista euroista vai miten?

Käyttövoimavero. Kannattaa vaikkapa googlea käyttää niin faktat hyppäävät suorastaan silmille. Helppoa.

No joo, voishan sen tiedon löytää asianomasilta sivuiltakin, vaikkei sitä suoraan siellä kyllä sanottukaan, laskemaan olis joutunut. Mutta miksen kysyis täältä? Tämmöstä mulle oikeestaan täysin turhanpäiväistä, mutta silti kiinnostavaa asiaa. Saan suoran vastauksen ihmiseltä, jolla on kokemusta ja tietoa, eikä mun tartte laskea mitään, eikä pohtia sen kummemmin. Sitä vartenhan keskustelupalstat on, et voi kysellä, tietäskö joku, onko kokemusta... Jos taas haluun tarkkaa faktatietoa, toki etsin sen muualta, en seimerkiksi kysele täältä et paljokos me saatas asumistukee tämmösessä tilanteessa, lasken sen suoraan Kelan sivuilta. Mut jos nyt vaan haluun tietää jotain tämmöstä juttua, niin miksei kysyis täältä?

Miks aina vedotaan, et googleta niin selviää. Äh, tylsää, sanon minä, kivempi kysellä täältä. :D

Niin ja kiitos niille, jotka valasivat mua ja antoivat omakohtaiseen kokemukseen pohjautuvan vastauksen. Se riittää mulle, paljon mielenkiintosempia vastauksia ne kuin nuo Trafin sivut! :D

Yhteistyössä