Paljonko Sinulla on tullut vuotoa lääkkeelisen tyhjennyksen jälkeen?

07.12.2009
434
0
16
Eilen aamulla tehtiin se ja pääsin puolen päivän hujakoilla lähtemään kotia. Lääkäri sano, että kohtu on tyhjä. Mut kyllä sieltä kotona tuli "pallo" siis luulen sen olevan sikiöpussi.. Noh, mulla ei tule enä tänää vuotoa ku vähän vessassa käydessä ja sillonki ihan limaista.. :ashamed: Onko tää ihan normaalia? Siis ettei vuoto ole mitenkään hirveän rajua? Tarkoittikohan se lääkäri siltikin, että KOHTU on tyhjä, ja voisko se materiaali olla jossain tuolla kaulakanavas tulollaan? Nyt tietenkin tullut jo eilen kotona (varmaan) pois. Pelkään, että tuolla on joku "tukos", ku vuoto ei ole enään (24tunnin jälkeen) runsasta. Ääh! Normaalia?

Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 15.6. kunnon rajua vuotoa kesti koko illan ja seuraavan yön. Vuodon määrä on kuitenkin yksilöllistä. Minulla oli 16.6. todella kipeät hartijat ja selkä. Vuoto oli minimaalinen lähes olematon. Käyn akupunktiossa joten soitin akupunktio hoitajalle joka otti minut käsittelyyn heti. Pisti neulat hartijoihin ja niskan alueelle joka auttoi huomattavasti. Vuoto nimittäin alkoi uudelleen ja kesti sitten 5 viikkoa.

Jos siis voit hyvin niin älä mieti asiaa. Mikäli sinulle tulee jotain kipuja tai nousee kuume niin silloin käy uudestaan lääkärissä. Saattaa myös olla että vuoto alkaa niukkana uudelleen parin päivän kuluttua. Minulla vuodon väri ja määrä vaihteli 5 viikon aikana. Limainen punertava vuoto tuli sitten vasta ihan loppupuolella.

Yhteistyössä