Paljonko TEILLÄ paino nousi raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin

Vieras
Mietin tässä olenko laihtunut liian nopeasti?
Ennen raskautta painoin 52 kg.
Itsellä paino nousi raskausaikana 18 kg.
Eli raskauden lopussa painoin 70 kg.

Nyt on kulunut 7 vk synnytyksestä ja painan 56 kg.

Ei mun mielestä ole liian nopeesti tippunut. Sultahan on lähtenyt vaan 14 kiloa. Mulla on nyt lähten 17 kiloa...ja vielä 10 kiloa jälellä ja vauva on siis 3kk. Silloin ekassa ja tokassa raskaudessa olin viikon päästä synnytyksen jälkeen lähtöpainossa.

Ihan normaalilta kuulostaa, itellä meni suunnilleen samoin, hieman eri lukemilla vaan (ennen n.50kg, paino nousi n.14kg ja paino tuossa 7vk synnytyksestä oli suunnilleen jotain 55 vissiin..)

Mulla paino nousti huikeat 22kg. Viikko synnytyksestä oli lähteny 12kg, muistaakseni kolmessa viikossa lähti kaikki ja olin taas samassa painossa kuin ennen raskautta. En tosiaan myös tehnyt mitään erikoista, kaikki vaan lähti.

Sellaset 25kg kahdessa raskaudessa suunnilleen sama. Tässä niitä nyt 3v myöhemmin pudottelen loppuja, kun painoin n. 20kg enemmän kuin lähtöön. Nyt jo kesän ja syksyn aikana -7kg!!!!! JEEEEEIIIIII!

Jokaisessa neljässä raskaudessa 20kiloa. Takaisin laihdun noin 8kk sisään synnytyksestä. En tee laihtumisen eteen mitään. Olen alipainon rajoilla ilman raskautta eli normaalisti.

Tais tulla 25-30kg. Vielä 5kg jäljellä ja vauva kohta vuoden. Sais jäädäkin mun mielestä, kun olin niin rimpula. Imettämällä lähti 1-2kg viikossa (ennen kiinteiden alotusta) ja se on normaalia. Synnärille jäi varmaan 5kg.

Mun äitillä oli ihan sama homma kaikkien lasten kanssa, että varmaan genetiikallakin on osuutta asiaan. Kyselepä ap äidiltäsi!

Mulla nousi paino vain 5,7 kg raskauden aikana. Lähtöpaino oli 59 kg ja kun palasin laitokselta takaisin kotiin oli paino jo tuossa lähtöpainossa. Pari viikkoa synnytyksen jälkeen paino oli laskenut jo n. 50 kiloon. Imetyksen, kun lopetin, niin paino sitten kuitenkin vakiintui tuohon normipainoon, eli oli vain väliaikaista noin suuri painon lasku minulla. :)

mulle tähänmenness tullut painoa hurjat 9 kg , nyt rv 31... vielä olis aikaa massun kasvaa pari kk... aikaisemmissa tullut 10-12 kg, ja kaikki kilot lähteneet melko nopeasti, ja 6 viikossa olen painanut reippaasti alle lähtöpainoni... yleensä niin, ett 10 kg tullut ja 15-20kg on lähtenyt aika lyhyessä ajassa, imetys/luovutus ja normaaliliikunta + normiruokavalio, ei mitään ylimääräistä kuntoilua tai ruokavalion muutosta.

Yhteistyössä