Paljonko veroa äitiyspäivärahasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
Nyt on myöhäistä soittaa verotoimistoon niin ajattelin kysäistä täältä, jos joku tietäisi.

Paljonko suunnilleen on pidätysprosentti äitiyspäivärahasta? Itsellä tilanne että olen maksanut veroennakkoa ja nyt olen ilmoittamassa saatujen tukien määrää ja ajattelin laskea suuntaa antavan määrän, paljonko tuosta summasta pitäisi veroa maksaa. Lähinnä että näkisin, meinaako tulla takkiin vai riittääkö maksetut ennakot.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mulla se on 26% :x

Tätä mä kans pelkään että miten paljon se voikaan olla.. kun ei oo aavistustakaan millä perusteella se määräytyy se veroprossan määrä :/

Veroprossan määrähän määräytyy tulojen mukaan :D

No joo tietty :D Mut en silti osaa...

jos mä oon saanu äitiyspäivärahaa 25000 euroa ni mistä mä tiiän paljonko siitä pitää maksaa veroa?

Tätä mä kans pelkään että miten paljon se voikaan olla.. kun ei oo aavistustakaan millä perusteella se määräytyy se veroprossan määrä :/

jos mä oon saanu äitiyspäivärahaa 25000 euroa ni mistä mä tiiän paljonko siitä pitää maksaa veroa?

Kyllä verotoimisto on aina hoitanut sen laskemisen mun puolesta =)

Kyllä verotoimisto on aina hoitanut sen laskemisen mun puolesta =)

Joo niinhän ne tekee. Oisinki vaan halunnu arvioida että riittääkö mun maksamat ennakot vai pitääkö varautua mätkyihin :) Ärsyttää ku pitää monta kuukautta sitte taas odottaa ennen kuin tulee korjattu veroilmotus...

no, jos ne ottaa 20% ni riittää ennakot ja jos 25% ni sitte tulee takkiin :)

Yhteistyössä