T
tilausta tekemään
Vieras
kaikki ihanat kuvastot on nyt tulleet ja puhki luettu, mutta paljonko vois olettaa saavansa sossusta rahaa joululahjoihin? paljonko olette yleensä saaneet? olen yh ja lapsia 3.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Minkä ikäisiä lapsia sulla on ja onko tyttöjä vai poikia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajattelin tollasta viittäsataa pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajattelin tollasta viittäsataa pyytää.
montako lasta ja minkä ikäsiä sulla on? kyllähän noista lahjoista äkkiä kertyy monta sataa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajattelin tollasta viittäsataa pyytää.
montako lasta ja minkä ikäsiä sulla on? kyllähän noista lahjoista äkkiä kertyy monta sataa.
Siis mitä lapsia? Ihan kavereille pitäis jotain kivaa saada. Ja ittelle kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Harkinnanvaraista toimeentulotukea voidaan maksaa monenlaisiin asioihin, mutta saatko sitä ja paljonko saat, riippuu ihan kunnasta, perheesi tilanteesta ja sosiaalityöntekijästä. Et siis voi etukäteen tilata mitään ja sitten ihmetellä, kun et saanutkaan harkinnanvaraista tai sait paljon vähemmän kuin toivoit.
Tuu sit kertoon paljon irtos.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Harkinnanvaraista toimeentulotukea voidaan maksaa monenlaisiin asioihin, mutta saatko sitä ja paljonko saat, riippuu ihan kunnasta, perheesi tilanteesta ja sosiaalityöntekijästä. Et siis voi etukäteen tilata mitään ja sitten ihmetellä, kun et saanutkaan harkinnanvaraista tai sait paljon vähemmän kuin toivoit.
en tilaakaan mitään ennenkuin tiedän paljonko tulen saamaan. niin tyhmä en ole enkä niitä pikavippejäkään harrasta. mutta jos meinaa ehtiä ennen joulua jotain tilaamaan niin kohta pitäis alkaa saada jo päätöstä. vielä ei ole kuulunut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
Miksi ihmeessä, kun sossu maksaa kaiken muunkin elämisen? Helpompi näin. Säästämisestä on kova vaiva. Töihinkään ei kiinnosta mennä, koska se rasittaa mua liikaa. Lapset on kuitenkin 10 h päivässä päiväkodissa, et saavat virikkeitä ja ulkoilua, jota kotona ei ole tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
Miksi ihmeessä, kun sossu maksaa kaiken muunkin elämisen? Helpompi näin. Säästämisestä on kova vaiva. Töihinkään ei kiinnosta mennä, koska se rasittaa mua liikaa. Lapset on kuitenkin 10 h päivässä päiväkodissa, et saavat virikkeitä ja ulkoilua, jota kotona ei ole tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:oletko töissä?
tosiasia on että et tule saamaan sieltä mitään. toisten verorahoilla ei osteta yh-äitien lapsille joululahjoja!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
tää viesti paljasti että tää on pelkkä provo
tähän on meinaan kiteytettynä taas kaikki mistä täällä aina riidellään
Alkuperäinen kirjoittaja nih:oletko töissä?
tosiasia on että et tule saamaan sieltä mitään. toisten verorahoilla ei osteta yh-äitien lapsille joululahjoja!
Alkuperäinen kirjoittaja ketjun oikea ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
mene pois feikki ap.![]()