Paljonko voin pyytää maatiaiskisupennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -K-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Tarkistuta (ja mahdollisesti rokota) eläinlääkärillä vielä niin voit pyytää jonkun 20-50e/kpl ja vaikutat myös vastuulliselta myyjältä!

Tuo raha ei riitä eläinlääkärin kuluihin, joten ostaja voi hoitaa eläinlääkärissä käyttämisen.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
En maksais kyllä mitään, jos ei oo edes rokotettu ja eläinlääkärin tarkastama. (Ja en kyllä maksais muutenkaan kun täällä maalla niitä saa ilmaiseksikin ihan niin paljon kuin haluaa)

niin paljon kun haluaa!!! siinäpä se, minusta 100 euroa olisi sopiva summa, sitten sitä jo harkitsee ehkä tarkempaan ja ehkä se loppukesäkissa jäisi ottamatta

Tämä on totta, itse annoin pennut kyllä ilmaiseksi mutta kaikki menivät lähipiiriin, se on mielestäni eri juttu. Joku puhui aiemmin lasten leikkikaluksi joutumisesta...kyllä 15e lelu on tänä päivänä kuitenkin aika yleinen-->halpa :/

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Tarkistuta (ja mahdollisesti rokota) eläinlääkärillä vielä niin voit pyytää jonkun 20-50e/kpl ja vaikutat myös vastuulliselta myyjältä!

Tuo raha ei riitä eläinlääkärin kuluihin, joten ostaja voi hoitaa eläinlääkärissä käyttämisen.

Kuinka niin ei riitä?

Eläinlääkärin tarkistus poikueelle ei tosiaan maksa mitään miljoonia. Turhaa puppua, jolla eläintenmyyjät yrittävät saada itselleen enemmän rahaa! Rokotukset taas hieman maksavat ja sen tähden hinta voikin olla hieman korkeampi. Mutta kyllä tuohon 50e saa rokotukset+tarkistukset ja vielä itselleen rahaa taskuunsa. Ei ne eläinlääkärit nyt miljoonia rokotuksesta ota!

Alkuperäinen kirjoittaja -K-:
Tarkistuta eläinlääkärillä vielä niin voit pyytää jonkun 20-40e/kpl.

Voin mä nämä tarkistuttaa, rokottaa, leikkauttaa, ihan miten ihminen haluaa. Meillä asuu naapurissa eläinlääkäri. :)

Tätä mä just ihmettelen että mikset itse halua? :D Saattaahan siitä jäädä vähän "tappiolle" mutta jos et myyntimielessä ole pentuja teettänyt (niinkuin sain käsityksen kun et paljon ole rahaa pyytämässä ) niin eikai se tarkoita ettei niistä pidä huolehtia kunnolla esim rokotuttamalla?

Ehkä mä oon vaan vähän yksinkertainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja -K-:
Tarkistuta eläinlääkärillä vielä niin voit pyytää jonkun 20-40e/kpl.

Voin mä nämä tarkistuttaa, rokottaa, leikkauttaa, ihan miten ihminen haluaa. Meillä asuu naapurissa eläinlääkäri. :)

Tätä mä just ihmettelen että mikset itse halua? :D Saattaahan siitä jäädä vähän "tappiolle" mutta jos et myyntimielessä ole pentuja teettänyt (niinkuin sain käsityksen kun et paljon ole rahaa pyytämässä ) niin eikai se tarkoita ettei niistä pidä huolehtia kunnolla esim rokotuttamalla?

Ehkä mä oon vaan vähän yksinkertainen :D

Koska sä et tunne mun naapuria. :) Ja se on tän kylän ainoa eläinlääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä aikanaan äiti sanoi hinnaksi aina 50 mk, karsi ne muutenvaan-lemmikinottajat pois. Ei myynyt kenelle vaan vaan haastatteli ensin ;) Ja kun maksoivat ja otti kisun autoon, juuri ennen oven kiinni laittoa antoi puolet takas ja sanoi että jos ovat kerran valmiit amaksamaan niin tämä on sitten ekaa lääkärikäyntiä varten takasin.

:) Kerroppa äidillesi lämpimät terveiset, hienosti toimittu!

Yhteistyössä