Paljonko voisi pyytää hintaa huutiksessa? mitä teen tän kanssa, apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
lastenvaatepaketista joka on kulahtanut, nukkainen, osittain tahrainen jne. 2luokan vaatteita siis. koko olisi 60cm
vaatteita 55-60kpl, potkupukua, bodeja, paitoja, housuja jne. lisänä peitto.

postikulut varmasti 10.05e
olisko 9e aloitus paha ja 1e korotus? tällöin jos joku sen kympillä huutais olis vaatekappaleen hinta alle 0.20e :/ mut siis mua se ei haittaa.

tosiaan suurin huolenaihe et myynkö turhaan tuommosta vai pitäisikö suoraan nakata roskikseen?
mitä muutakaan tuommosille vaatteille voisi tehdä?
pelastusarmeijallehan ei kelpaa ku priima ja ehyt joten veikkaan et noi menee suoraan roskikseen. kavereillakaan ei ole vauvaa :(

en usko että kukaan ostaa huutiksesta, siellä ei mene kaupaksi kuin hyväkuntoiset vaatteet ja niiden on oltava viimeisen muodin mukaisia. Ei neuvola ottaisi vastaan niitä? voisi jakaa tarvitseville?

Paskat ne huutiksessa mene, vie helluntai-kirppikselle.. siellä ne ottaa kaiken ainakin vastaan ja tekee niille mitä tekee. Mutta pääseepähän itse eroon ylimääräisistä, ja eiköhän ne kuitenkin kiertoon sieltä lähde. Tekeehän ne niitä lahjotuksia venäjän lapsille ja muihinkin maihin, että johki ne ainakin käyttöön päätyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
en usko että kukaan ostaa huutiksesta, siellä ei mene kaupaksi kuin hyväkuntoiset vaatteet ja niiden on oltava viimeisen muodin mukaisia. Ei neuvola ottaisi vastaan niitä? voisi jakaa tarvitseville?

No meneehän! Koitapa nyt ainakin.

en usko että tuollainen määrä ruon kokoisia menee huutonetissä kaupaksi. jos et oikeasti halua niistä taloudellista hyötyä, perkaa niistä rikkinäiset, jotka heität roskiin ja loput viet jonnekin mistä lähettävät vaatetta esim venäjälle, esim just seurakunnista kannattaa kysellä

Mites sairaala?, ottaisko ne siisteimmät vastaan vai pitääkö siellä olla uusia ne lahjoitetut? omani puettiin ainakin välillä 70 senttisiinkin synnärillä, oliko pienemmät sitten loppu en tiedä.

Kannattaa sitä huutista toki kokeilla, itsellä on vaan aika pessimistinen olo sen suhteen kun myin paketin missä hyvänkuntoisia 3-4-vuotta vanhoja pojan vaatteita (kahta eri kokoa ) joku 50 kappaletta ja sain niistä 5e ja ostaja sitten vielä antoi huomautuksen kun yhdestä paidasta puuttui nappi mitä en ollut huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks oulussa oo joku vaatekeräis paikka venäjälle tms. paikkoihin?

Ei sinne Venäjällekään mitään lattianpesurättejä viedä.

Itse olen toiminut vaatteidenkerääjänä, ja ne vaatteet toimitettiin just Venäjälle ja Viroon. Oli karmea huomata, millaisia rättejä ja lumppuja jotkut meille kiikuttivat. Osa oli oikeasti pakko lykätä suoraan roskikseen, niin kamalalta kuin se kuulostaakin.

Yhteistyössä