Paljonko voisi pyytää kirpputorilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppistelijä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppistelijä.

Vieras
Pienestä, vetoketjullisesta marimekko-pussukasta? Ilmeisesti siis meikkipussukka. Entä elokuvista, siis ihan 2000-luvun hyväkuntoisista elokuvista, joissa osassa muovit päällä. Entäpä kirjat, kovakantiset aikuisten kirjat?

Lahjakirjat (esim. Anna-Mari Kaskinen) menivät kuin kuumille kiville 2 euron hintaan, mutta pehmeäkantiset dekkarit eivät mene edes eurolla.

Jos se pussukka on sellainen, mitä sai kaupanpäälle esim. City-Marketissa, kun osti Always-siteitä pari pakettia, niin enpä maksaisi paljoa. Eli vähän riippuu, että minkälainen pussukka.

riippuen juuri että onko se ollut joku ilmais marimekon pussukka vai ei. Ja onko sitä käytetty, jos on ilmais tavaraa niin 1-2 € jos on "oikeaa" Marimekkoa niin uudesta voisin maksaa 10 €, jos käytetty on niin 3-4 €
2000-luvun leffoja saa kaupasta uutena alle viidellä eurolla. Kirpparilla voisin maksaa 1-2,50€
Kirjat riippuen kunnosta ja kirjasta niin 1-5 €

[QUOTE="Lila";23812770]Jos se pussukka on sellainen, mitä sai kaupanpäälle esim. City-Marketissa, kun osti Always-siteitä pari pakettia, niin enpä maksaisi paljoa. Eli vähän riippuu, että minkälainen pussukka.[/QUOTE]

Ei tietääkseni ole tuollainen. Olen saanut sen lahjaksi kolme vuotta sitten, se on sellainen 15-20 cm leveä. Käyttämätön ja uudenveroinen.

Mä olen maksanut Marimekon pikkupussukasta 5 euroa, elokuvista 1-5e, kirjoista 0,5-4e, pokkareista 0,2-2e. Mä en täysin tuntemattomista kirjoista, elokuvista, ja pokkareista yleensä maksa kovin paljon, ajattelen niin ettei rahat mene hukkaan jos onkin ihan huono, mutta uudehkoista teoksista, klassikoista jne voin maksaa sitten useamman euron...

Yhteistyössä