Paljonkohan joku maksaisi tuosta tytön ReimaTecista,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
kun minua ahdistaa sadalla se, että se on kokoa 92, vaikka oikeasti pitäisi olla 98cm, on ihan kivannäköinen, mutta ne kumirenksut on aika tiukalla, hihat on OK, mutta lahkeet :/

Joo, olin huono sovittamaan sitä kaupassa, en älynnyt kiristää vyötäröltä tarpeeksi tiukalle jne.

Ollaan pidetty alle 10krt sitä, on vaaleanpunainen, jossa valkoista ja sitä mudanväristä hartioilla - cittarissa ainakin on samainen malli myynnissä :)

Ei joku PK-seudulta kaipaisi tuollaista, että me saataisiin oikean kokoinen :/ näkyy nuo reimatecit olevan juuri numeronsa mukaisia eli tuo on n.90 senttiselle lapselle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun tyttö täyttää vuoden alussa 2v, voiskohan olla ok!? Sanohan hintaa...

Haluan tarjouksia siitä =) Meidän tyttö on 3vee 3kk ja noin 97cm, hoikka - haalari on nippanappa hänelle eli 2veelle luultavasti hyvä.

minuakin vois kiinnostaa, mutta ahdistaan niin pirusti lähteä tarjoamaan tuotteesta jotain. Tykkään enemmän et on joku hinta ja j"os ei se käy" niin voin yrittää tinkiä tai antaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja taustapiru:
minuakin vois kiinnostaa, mutta ahdistaan niin pirusti lähteä tarjoamaan tuotteesta jotain. Tykkään enemmän et on joku hinta ja j"os ei se käy" niin voin yrittää tinkiä tai antaa olla.

Lupaan myydä sen eniten tarjonneelle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Haluan tarjouksia siitä =) Meidän tyttö on 3vee 3kk ja noin 97cm, hoikka - haalari on nippanappa hänelle eli 2veelle luultavasti hyvä.

Kylläpäs olet pienen ostanut! Meidän poika on 1,5v ja 86cm, ostin talvihaalarin ReimaTec 98 kun sovitettaessa fleecepuvun kanssa (joka pakkasilla on pahduttava alle) oli 92 just sopiva, eli ei olisi mennyt koko talvea.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:

Kylläpäs olet pienen ostanut! Meidän poika on 1,5v ja 86cm, ostin talvihaalarin ReimaTec 98 kun sovitettaessa fleecepuvun kanssa (joka pakkasilla on pahduttava alle) oli 92 just sopiva, eli ei olisi mennyt koko talvea.

Joo, ostain aina liian pientä, samaten nuo Reiman 25 kengät, niitä ei tyttö suostu enää jalkaansa laittamaan :ashamed: voisinkin antaa ne mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei miten sulla kävi eilen punnituksessa? =)
en löytäny ketjua (jos sellanen edes aiheesta on) vaikka koitin oikeen käyttää hakua :D :ashamed:

Missä punnituksessa :whistle: :whistle: :whistle: ?? Äsken just käytiin ukon kans kebabilla - mikseivät voi hävittää kaikkia ruokapaikkoja ja kauppoja PK-seudulta, että mie voisin laihtuttaa =) :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei miten sulla kävi eilen punnituksessa? =)
en löytäny ketjua (jos sellanen edes aiheesta on) vaikka koitin oikeen käyttää hakua :D :ashamed:

Missä punnituksessa :whistle: :whistle: :whistle: ?? Äsken just käytiin ukon kans kebabilla - mikseivät voi hävittää kaikkia ruokapaikkoja ja kauppoja PK-seudulta, että mie voisin laihtuttaa =) :D

muuttakaa johonki maalle niin ei oo niin paljo kiusauksia :D

Yhteistyössä