Paljonkohan voi maksaa MAX diacor yleislääkäri selkäkivun takia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulu

Vieras
Eli käteistä pitäisi nostaa, enkä tiedä yhtään mitä voivat tehdä, kun menen selkää valittamaan, joten paljonko loppusummaksi voi mahdollisesti tulla?
Onko mahdollista, että ne ottaa heti jotkut röntgenkuvat??? Paljonko maksaa?

Selän takia kävin, ämmä käski jumppaamaan!!! Tuosta neuvosta jouduin maksamaan 39 ja hilut kelakorvauksen jälkeen. Näin Espoon Ison Omenan Diacorissa.
Seuraavana päivänä menin terveyskeskukseen, ja heti kirjoitti tulehduslääkkeet ja 2 vko saikun alkuun. Yhteensä olin 4 vko saikulla. Otettiin röntgenit, mut mitään ei löytynyt.

Mut jäi paskan maku suuhun, kun kuvittelin yksityiselle mennessäni, et siellä ainakin mun kivut otetaan tosissaan...

Mulla ollut selkä vuosia kipeä eikä kukaan tee mitään. Joo tai tekee, kehottaa jumppaamaan ja venyttelemään mutta kun sekään ei vie sitä kipua pois. Ei siis kuulu aloitukseen, sori piti vaan päästä sanomaan kun täällä ei todellakaan selkäkipuisia auteta.

Ei kait ne voi kovin suuria laskuja vaatia oitis maksamaan. Eli eikö noista saa laskun jo mukaan tai kotiin jos on kovin siiresta summasta kyse, eikä voi tietää etukäteen että paljonko se tulee olemaan.

Perus vastaanottomaksut yms ei varmaan voi yli satasen mennä, mutta se riippuu sitten mitä tutkimuksia ne sulle saattaa määrätä. Ehditkö vielä soittaa sinne ennen menemistäsi ja kysyä vaikka vastaanottovirkailijalta tuota asiaa?

Yhteistyössä