Paljos teillä tv auki lapsen/lasten aikaan ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumilyhty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumilyhty

Vieras
minkä ikäinen lapsi?

Mä oon aika tiukkis, siis mitään missä voi olla mitään sopimatonta lapselle, ei katota lainkaan, voi tallentaakin. Ja muutenkin tv auki varmaan max tunnin päivässä, eikä lapsi tietty sitä katso "koko aikaa", lapsi saa kattoo muutamana ilta pikkukakkosen mut muuten ohjataan muualle leikkii/toinen vanhempi lapsen kaa jos toinen kattoo jotain. Ikää on 2v lapsella siis.

Lastenohjelmien aikaan, mutta ei muuten. Mä en katso tv:tä välillä moneen päivään/viikkoon, eikä mieskään. Lasten mentyä nukkumaan jäädään aina juttelemaan keskenämme jotain ja koko tv unohtuu.

esikoisen aikana ei katsottu ollenkaan televisiota ennen kuin hän meni nukkumaan. Ei siis ollenkaan hänkään katsonut, ennen kuin täytti 3v. Tutkimusten mukaan alle 3 v ei kannata katsoa televisiota.

Kuopus on katsonut vauvasta saakka. Tai siis televisio ollut auki muutaman tunnin päivässä.

Minun ei olisi varmaan pitänyt tehdä kuin yksi lapsi. Kaikki periaatteet ja säännöt katosivat väsymyksen myötä...

:headwall: Tämä on meidän perheen ikuinen riidan aihe!!!!
Minä voisin heivata molemmat töllöt ikunasta pihalle, mutta mies ei anna. ja se pitää töllöä JATKTVASTI auki, tuli sieltä katsomisen arvoista ohjelmaa tahi ei. On sen verran edes antanu mulle periksi, että ei anna näkyä semmosten ohjelmien, mitkä ei sovi lapsen silmille.

Jos ollaan kotona ja muksut muistaa kattoa, niin pikkukakkosen kattovat. Ei muuta arkisin. Viikonloppuna voidaan kattoa joku Talent tai vastaava. Satunnaisesti kattovat urheilua, mutta harvoin. Mää oon kans tiukkis.

Yhteistyössä