Paljos voi pyytää käyttämöttömistä viking coretex talvikengistä koko (21) ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarjouksesta ostin viime keväänä citymarketista viking coretex talvikengät, ja maksoivat 25€, (oikea hinta 69€) joten kirpparilla maksaisin korkeintaan 20€. Vaikka ois miten uudet niin kirppis on silti kirppis.

Joo no oli se minustakin aika halpa hinta, kun nehän maksaa kai jotain 79 uutena? Minä möisin ehkä 17-20 e:llä. Huutiksessahan saisit sitten vielä enemmän, ainakin luulisin niin.

Niiden hinta on n. 35 euroa aikuisten koosta, eli lasten koko voi olla jopa tuota halvempi.
Jos uudet vaatteet maksaa 90 euroa ja lihoo raskauden takia niin ettei niitä voi pitää, niin normaalisti ne myydään 20 eurolla kirppiksellä.
Eli 6-10 euroa on ok hinta. Kaikki muu on ylihintaa, mutta jotkut ovat vaömiita maksamaan kovaakin ylihintaa, kuten vaikka tuon sun mainitseman 17-20 euroa vaan sen takia että ne säästää itse 10 euroa kaupan hintoihin.
Se tietty on typerää, koska kirpputorien on tarkoitus kierrättää tuotteita, eikä toimia bisnespaikkoina ja vain harva voi maksaa tuollaisia kiskurihintoja.

Ideana kirppiksessä on ollut päästä tavaroista, joita itse ei käytä, eroon eikä mikään, nyhdän viimeisenkin pennin tavaroistani. Muutoin ne menis rosiin ja siitä joutuu maksamaan jopa jäteveroissa extraa, eli pienikin hinta on hyvä hinta kunhan ei roskiin mene tai jää itselleen.
Plus, vähävaraiset voivat ostaa jotain parempaa tuotetta itselleen tai lapsilleen joihin muutoin ei olisi varaa.

Yhteistyössä