Itsenäisyyspäivä on aina palkallinen vapaa kun se osuu työpäivälle. Entä jos on muun maan kansalainen kuin Suomen, onko silloin oman synnyinmaan itsenäisyyspäivä myös palkallinen vapaa? En löytänyt tästä asiasta mistään tietoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Oho, miksei saa?
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Kuulostaa laittomalle.
Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Oho, miksei saa?
tekee tuntipalkalla opetushommia ja arkipyhät on kuulemma "huomioitu palkkauksessa". paskan marjat mitään oo, mutta kun ei heru niin ei heru. sillä alalla melko yleinen käytäntö itseasiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:jos on muun maan kansalainen kuin Suomen, onko silloin oman synnyinmaan itsenäisyyspäivä myös palkallinen vapaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Oho, miksei saa?
tekee tuntipalkalla opetushommia ja arkipyhät on kuulemma "huomioitu palkkauksessa". paskan marjat mitään oo, mutta kun ei heru niin ei heru. sillä alalla melko yleinen käytäntö itseasiassa.
Kannatasko liitosta kysästä? Eihän tuollainen voi olla laillista..
Autokoulunopettaja?Alkuperäinen kirjoittaja huomautus:ei ole kaikilla palkallinen vapaapäivä. mun mies ei saa mitään korvausta arkipyhistä, ei itsenäisyyspäivästä sen paremmin kuin jouluaatostakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:jos on muun maan kansalainen kuin Suomen, onko silloin oman synnyinmaan itsenäisyyspäivä myös palkallinen vapaa?
ei ole. sehän asettaisi työntekijät eriarvoiseen asemaan. jos haluaa juhlia namibian tms vinkuintian itsenäisyyspäivää on syytä pysytellä siellä kotimaassaan
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:jos on muun maan kansalainen kuin Suomen, onko silloin oman synnyinmaan itsenäisyyspäivä myös palkallinen vapaa?
ei ole. sehän asettaisi työntekijät eriarvoiseen asemaan. jos haluaa juhlia namibian tms vinkuintian itsenäisyyspäivää on syytä pysytellä siellä kotimaassaan
No olipas rasistisesti ilmaistu. Kyllä jokaisella on oikeus juhlia oman kotimaansa itsenäisyyspäivää, asui ja työskenteli sitten missä maassa hyvänsä.