palkka asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palkkataso askarruttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palkkataso askarruttaa

Vieras
Nyt apuja palkkaneuvotteluun...Mitä tienaa vakuutuskäsittelijät pääkaupunkiseudulla? Mulla on tuossa vuodenvaihteessa vakinaisen sopimuksen teko vakuutusyhtiöön jossa olen ollut nyt puolisen vuotta töissä määräaikaisena. Tällä hetkellä palkka 2200?. Olen ollut rekryfirman kautta ja tiedän siis että maksavat nyt jo enemmän heille kun jos olisin suorassa työsuhteessa..Koulutukseltani tradenomi ja koulutusta vastaavaa työkokemusta jo 6vuotta. Vakuutusala vaan ihan vieras,eli ei hajuakaan mitä palkat on....eli siis jos paikalla vakuutusalan ihmisiä...apuja kiitos!

no oon hienovaraisesti yrittänyt, mutta ei tuottanut tulosta..olispa vielä tää verotiedot kännyyn palvelu niin saisin tietooni mitä lähin kollega tienaa...en vaan haluaisi ali.hinnotella itteeni...pidän työstä joten viihtyisin varmasti pitkään ja myöhemmin niitä korotuksia voi olla aika vaikee saada..eli siis se kissanhäntä tulis nostaa nyt....

Aika vähän saa palkkaa, koska sinulla on kuitenkin korkeakoulutus. Koulutukseen nojauten on ihan LAILLINEN OIKEUS SAADA ENEMMÄN PALKKAA! Mutta asiaan: Mieheni on vakuutuskäsittelijä ja hänellä on kuukausipalkka 3740euroa.

Olin vakuutuskäsittelijänä vuode 2004-2008. Olen tradenomi. En nyt pennilleen enää muista palkkaani, mutta se oli noin 3200. Jos tarkan summan haluat, niin ovathan nuo palkkakuitit tallella:)

Meidän firmassa on vähän eritasoisia vakuutuskäsittelijöitä. Olen siis itse palkanlaskija. Merkonomien palkka on keskimäärin 2100euroa. Tähän vaikuttaa tietenkin työsuhteen pituus ja henkilökohtaiset etuudet. Koulutukseltaan tradenomit tai ekonomit saavat palkkaa keskimäärin 3400 pintaan.

No jos olet rekryn kautta, niin palkka lienee ok siinä mielessä, että rekryt vetää välistä aina aika paljon. Muutaman satasen saisit kyllä enempi noin muuten.

kiitos vastauksista..olen siis jo nyt palkkakuopassa....näin vähän arvelinkin. edellisessä työssäni myynnin sihteerinä tienasin 2600?/kk,mutta koko toiminta siirtyi ruotsiin ja nyt kun kesällä taantumassa hain töitä, olin valmis lähes mihin työhön ja millä palkalla tahansa..tuntuu vaan olevan niin ala kohtaisia nää palkka asiat kun tradenomina voi tehdä niin erilaisia ja tasoisia hommia. lisää vastauksia jos tietoa löytyy niin osaan ehkä hinnoittaa itseni tammikuussa paremmin!!

laajennan vielä kysymystäni, eli tietääkö kukaan mitä se suurinpiirtein on mitä rekryfirma vetää välistä..siis jos palkka on tuon 2200?/kk?

Alkuperäinen kirjoittaja palkkataso askarruttaa:
laajennan vielä kysymystäni, eli tietääkö kukaan mitä se suurinpiirtein on mitä rekryfirma vetää välistä..siis jos palkka on tuon 2200?/kk?

paljon, jos firma maksaa rekrylle 35?/h niin työntekijä saa 10-13?/h

Yhteistyössä