V
Voihan tessi
Vieras
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä... Olen ollut viisi vuotta henkilöstövuokrausyrityksessä töissä. Viimeisenä parina vuotena olen tehnyt firmalle pari hassua vuoroa. Ensimmäiset kaksi vuotta tein enemmän töitä (kaupan kassalla), mutten silti koskaan kovin paljoa, ehkä 0-15 vuoroa/kk. Nyt jos haen töihin erääseen kauppaan, jossa palkka tulee tes:n mukaan, saanko siellä palkkaa ikään kuin minulla olisi 5 buoden työkokemus? Ainakin tämä henkilöstövuokrausyritys on palkkaani nostanut, vaikken ole paljoa tehnyt. Eli siis säilyykö työkokemukseni, vai aloitanko uudessa paikassa kokemusvuoteni alusta, jolloin palkkakin on karkeasti arvioiden euron alhaisempi per tunti?