Alkuperäinen kirjoittaja heh:On suikkila... onkohan siellä "suikkilan ala-aste"![]()
No jopas siellä on söpöjä nimiä! :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:On suikkila... onkohan siellä "suikkilan ala-aste"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:jo on nnimellä paiskattu. ois aikas kauheeta soittaa puheluita sieltä..vaikka reksinä. "pallivahan ala-asteen rehtori tässä.." mulla ainakin pettäis pokka.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Voikohan pallivahaa käyttää myös viiksivahana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??????????????:Alkuperäinen kirjoittaja tyyris-tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Urpolan koulu jaksaa kans aina hymyilyttää :kieh:
Onkohan sinne joku seulonta? Vain tarpeeksi urpot valitaan opiskelemaan :xmas:
On varmaan, koska itse en ole siellä kouluani käynyt. Pari exää on ja ne oli tosi urpoja B)
Miten sä niin urpoihin edes haksahdit? Ja kahteen kertaan vielä???
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Voikohan pallivahaa käyttää myös viiksivahana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:jo on nnimellä paiskattu. ois aikas kauheeta soittaa puheluita sieltä..vaikka reksinä. "pallivahan ala-asteen rehtori tässä.." mulla ainakin pettäis pokka.![]()
![]()
Äläpä![]()
Voi viude. Onkohan tolla pallivahalla joku muukin merkitys, kuin tämä ensimmäiseksi mieleen tuleva? Vai onko joku vaan ollut irstaalla tuulella kun on ton nimen keksinyt :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:jo on nnimellä paiskattu. ois aikas kauheeta soittaa puheluita sieltä..vaikka reksinä. "pallivahan ala-asteen rehtori tässä.." mulla ainakin pettäis pokka.![]()
![]()
Äläpä![]()
Voi viude. Onkohan tolla pallivahalla joku muukin merkitys, kuin tämä ensimmäiseksi mieleen tuleva? Vai onko joku vaan ollut irstaalla tuulella kun on ton nimen keksinyt :xmas:
juu on. se tarkottaa tosi isoa kivenmurikkaa. se asuinalue on oikeesti Palli. ja tuo pallivaha on siellä sen sisällä semmonen pienempi alue.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Mä kävin lapsena seurakunnan kerhoa Pallivahan seurakuntatalolla![]()
Siksi kai musta tulikin ateisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:parturi-kampaamo Hius-palli
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kyllä joka kerta pistää hymyilyttään kun Turkuun ajelee ja vastaan tulee Pallivahan seurakuntakeskus ja parturi-kampaamo Hius-palli
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:![]()
Ai kamala pallivaha ja pershikiä
![]()
Onkohan paikkakuntien nimiä antaessa ollut huumori loistossaan vai ihan vakavin mielin nimiä keksitty.. Vai tuleeko paikkakunnan nimet jostain tarinasta, tapahtumasta
"Olipa kerran mies joka rakensi ulkosaunan, pallithan siinä hikosi lauteita vahatessa joten tuntematon pitäjä sai nimekseen pallivaha" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Pallivaha muistaakseni tarkoittaa suurta kiveä taikka jotain siirtolohkaretta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:![]()
Ai kamala pallivaha ja pershikiä
![]()
Onkohan paikkakuntien nimiä antaessa ollut huumori loistossaan vai ihan vakavin mielin nimiä keksitty.. Vai tuleeko paikkakunnan nimet jostain tarinasta, tapahtumasta
"Olipa kerran mies joka rakensi ulkosaunan, pallithan siinä hikosi lauteita vahatessa joten tuntematon pitäjä sai nimekseen pallivaha" :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Pallivaha muistaakseni tarkoittaa suurta kiveä taikka jotain siirtolohkaretta.
juu niin tarkottaa.