Pallivahan ala-aste

Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:
jo on nnimellä paiskattu. ois aikas kauheeta soittaa puheluita sieltä..vaikka reksinä. "pallivahan ala-asteen rehtori tässä.." mulla ainakin pettäis pokka. :D :laugh:

Äläpä :D :D Voi viude. Onkohan tolla pallivahalla joku muukin merkitys, kuin tämä ensimmäiseksi mieleen tuleva? Vai onko joku vaan ollut irstaalla tuulella kun on ton nimen keksinyt :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ??????????????:
Alkuperäinen kirjoittaja tyyris-tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
Urpolan koulu jaksaa kans aina hymyilyttää :kieh:

Onkohan sinne joku seulonta? Vain tarpeeksi urpot valitaan opiskelemaan :xmas:

On varmaan, koska itse en ole siellä kouluani käynyt. Pari exää on ja ne oli tosi urpoja B)

Miten sä niin urpoihin edes haksahdit? Ja kahteen kertaan vielä???

Kaikki ovat varmaan tehneet nuoruudessaan jotain typerää ;)

jo on nnimellä paiskattu. ois aikas kauheeta soittaa puheluita sieltä..vaikka reksinä. "pallivahan ala-asteen rehtori tässä.." mulla ainakin pettäis pokka. :D :laugh:

Äläpä :D :D Voi viude. Onkohan tolla pallivahalla joku muukin merkitys, kuin tämä ensimmäiseksi mieleen tuleva? Vai onko joku vaan ollut irstaalla tuulella kun on ton nimen keksinyt :xmas:

juu on. se tarkottaa tosi isoa kivenmurikkaa. se asuinalue on oikeesti Palli. ja tuo pallivaha on siellä sen sisällä semmonen pienempi alue.

Minäkin olen käynyt ala-asteen tuolla pallivahassa, hassua kyllä mutta koulun nimi ei silloin tuntunut yhtään hassulta vaan ihan tavalliselta. Olin niin tottunut tuohon pallivahaan kun kavereitakin asui viereisellä pallin asuntoalueella

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

juu on. se tarkottaa tosi isoa kivenmurikkaa. se asuinalue on oikeesti Palli. ja tuo pallivaha on siellä sen sisällä semmonen pienempi alue.

Seleeevä... Mä olen aina luullut että palli on semmonen pieni jakkara. Tai niin se onkin tällä omalla murteella. Mutta en mä tiennyt että se voi olla myös kivi. Palleista on moneksi :xmas:

mutta on tuossa Kaarinan kupeessa semmonenki paikka ku Ala-Lemu... siellä on semmonen tosi kaunis kartano kun Ala-Lemun kokouskartano jossa pidettiin kaverini häät... naurettiin koko ilta että: jahhas, ja häät oli sitte perslöyhkän kartanossa :laugh: :laugh: juu, ja mie en oo alunperin turusta joten tottakai tämmöset naurattaa :D

:laugh: :laugh: Ai kamala pallivaha ja pershikiä :laugh:
Onkohan paikkakuntien nimiä antaessa ollut huumori loistossaan vai ihan vakavin mielin nimiä keksitty.. Vai tuleeko paikkakunnan nimet jostain tarinasta, tapahtumasta
"Olipa kerran mies joka rakensi ulkosaunan, pallithan siinä hikosi lauteita vahatessa joten tuntematon pitäjä sai nimekseen pallivaha" :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Onkohan paikkakuntien nimiä antaessa ollut huumori loistossaan vai ihan vakavin mielin nimiä keksitty.. Vai tuleeko paikkakunnan nimet jostain tarinasta, tapahtumasta
"Olipa kerran mies joka rakensi ulkosaunan, pallithan siinä hikosi lauteita vahatessa joten tuntematon pitäjä sai nimekseen pallivaha" :xmas:

nyt mie repesin..

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä