Pallomereen palloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verita667
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
En tiä mut jos joku tietää mistä saa kotia pallomeren nii kertokaa ihmeessä, mie haluan :attn:

No niitä palloja saa ainakin BR leluista ja "toisaarassista". Kaverini rakensi itse komean "altaan" lastenhuoneen nurkkaan, toisella pallot ovat puhallettavassa katetussa lasten kahluualtaassa :)

Toys r us:sista ainakin saa pallomeren palloja. Vauvoille olen nähnyt käytettävän puhallettavissa pikku uima-altaissa. Hong Kongissakin oli ainakin joskus myynnissä pallomeri, sellainen pieni sisällekin mahtuva trampoliini hässäkkä jossa samanlainen turvaverkko kuin isoissakin trampoliineissa.

En tiä mut jos joku tietää mistä saa kotia pallomeren nii kertokaa ihmeessä, mie haluan :attn:

Biltemassa on sellainen iso allas jossa pieni katoskin päällä,uima-allashan se oikeasti on mutta pallomerenä toimii enemmän kuin hyvin.Se on kuitenkin iso! 180cm halkaisijaltaan..Maksaa 45e.Ja sen katoksen päälle saa hyvin verkon niin pysyy pallotkin sisäpuolella

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No niitä palloja saa ainakin BR leluista ja "toisaarassista". Kaverini rakensi itse komean "altaan" lastenhuoneen nurkkaan, toisella pallot ovat puhallettavassa katetussa lasten kahluualtaassa :)

Kiitti vinkistä.meidän muksukin saa oman pallomeren,kuhan saan sen masusta ensin ulos :D

Meillä on täytetty lasten leikkiteltta palloilla tai toinen mikä mulla tulee mieleen on jos täyttäis puhalettavan uimaaltaan.

Yhteistyössä